Het wordt Kreta dit jaar.

96e3bb1940[1] Na een tripje Duitsland in het voorjaar en Bospop moet er toch nog wel een weekje vakantie af kunnen dit jaar.
Ik heb dus gisteren maar even wat rond gekeken op internet en normaal luister ik nooit naar reclames maar als ik de internet radio heb aanstaan met Veronica erop dan kun je er vaak niet omheen. Dus toen hoorde ik toevallig iets van ‘Arke.nl, ik dacht het wel.’
Dus ik dat ingetypt en even rondgekeken en toen kwam ik een paar leuke aanbiedingen op Kreta tegen en heb ik gelijk maar geboekt. Het word Porto Greco(klik), zag er gezellig uit en veel positieve beoordelingen, dus ik zeg doen! We vertrekken op 22 augustus, dus we kunnen nog even voorgenieten.
Ik was al eens in Spanje, Italixc3xab, Joegoslavixc3xab en Roemenixc3xab daar rond het middellandse Zee gebied maar nog nooit in Griekenland. Dus het werd een keer tijd! Nu nog gauw even uitzoeken hoe je 2 bier in het Grieks besteld!
Het is 20 meter van zee en 100 meter van het strand, oei dat wordt veel lopen! Natuurlijk wel mijn hardloop schoenen mee want je kunt er vast heerlijk rennen!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn Kreta vakantie 2010. Bookmark de permalink .

10 reacties op Het wordt Kreta dit jaar.

  1. pleeboy zegt:

    hier word het zuid frankrijk,monaco en italie
    griekenland lijkt me ook wel wat voor een keer maar ik wacht wel totdat ze het staken hebben afgeschaft

  2. sillyme zegt:

    Leuk zeg!! We hadden het er vanmiddag toevallig net over… Puberdochter kwam binnen lopen en deelde ons mee dat ze liever een keer naar (jouw plekje of iets dergelijks wil) dan AlWeer naar zuid frankrijk! (alweer, we gaan pas voor de 2e keer, snap er niets van)

    Ik heb geen idee hoe je twee bier vraagt trouwens, maar misschien is 4 bier ook handig? Dan hoef je het minder vaak te vragen 😉

  3. MrFrancky zegt:

    verder dan de Noordzee gaan wij dit jaar niet.
    volgend jaar misschien weer eens richting buitenland.

  4. Dio Bira en je hebt twee bier dus dat zal geen probleem worden
    Griekenland is echt mooi en de mensen zijn superaardig.

  5. travel zegt:

    Ikki biera of was dat nou in Turkije zo.
    Zaten vorig jaar in Kreta en dit jaar kos.
    allemaal leuk.

  6. Lady Troy zegt:

    Ik hoop dat je geluk hebt met je boeking.
    Zelf was ik is met dat reisgebeurens naar Italixc3xab
    en het Hotel bleek een depandance gammel gebouwtje en de douce een teil water dat ze hadden opgehangen.
    En met de reis miste het tussen Oostenrijk en Italixc3xab een …overstap doorreis bus…toen moesten we zelf de lange trein reis betalen gaan…etc. en kwamen een halve dag later aan.
    Het geluk was, dat het prachtig schitterend weer in Italixc3xab was en het Garda meer vlakbij was!
    Hopelijk wordt Griekenland…via Arke… een leuk verblijf!
    Ik wens je een fijne midweek Jager. Knf. van LT

  7. jans zegt:

    OT

    Ik stop met loggen!

  8. jager zegt:

    Jammer dat je stopt!

  9. cathleen zegt:

    Leuk dat jullei naar Griekenland gaan.
    Zijn aardige mensen.
    Ben er ook nog noit geweest.
    Hoop een keer te komen.
    Fijne vakantie alvast.

  10. madbello zegt:

    Altijd leuk Griekenland en dan kan je toch een beetje de Europese kas spekken. Have alvast fun 😉

Geef een reactie

