Party verslag juli 2

Nog maar een party update over de maand juli want ik heb nog zat plaatjes en aangezien het een beetje komkommer tijd is in web-log land dan zijn party foto's altijd een leuke afwisseling.
Zoals ik vorige keer al aangaf is hier in de afgelopen weken nogal wat feest geweest en zijn we nu eigenlijk aan het bijkomen.
Natuurlijk zijn we ook vooruit aan het kijken want over iets meer dan 2 weken begint mijn vakantie en dan nog een week later zitten we heerlijk op Kreta van de zon te genieten!
Inmiddels ben ik al behoorlijk bruin en hoop wel dat de zon dagelijks nog een paar uurtjes blijft schijnen zodat ik op Kreta alleen nog een beetje hoef bij te bruinen en niet meer verbrand….
Weinig nieuws hier verder over de afgelopen week. Denise is weer heel thuis gekomen van een week Terschelling met alleen wat stem problemen. Voor haar gaat nu het aftellen beginnen voor het nieuwe studie jaar in Nijmegen.
Verder is het allemaal komkommer tijd en ben ik blij dat ik nog geen vakantie heb met het huidige weer. Mij hoor je niet klagen want het is heerlijk hardloop weer en met af en toe een lekker zonnetje vindt ik het ook prima, zolang ik nog maar in mijn korte broek en T shirt kan rondlopen. Morgen weer tijd voor een beetje humor hier!(klik foto's groot)

Boven; Oude bbq gefunctioneerd prima als open haard!(klik groot).

Boven; Denise en vrienden even poseren in de tuin!(klik groot)

Boven; Een Chinese wens ballon oplaten op de verjaardag van Denise! (klik)

Boven; Denise met de pletter pet na een onvrijwillige duik in het zwembad..


Dit bericht werd geplaatst in Mijn feestjes, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

6 reacties op Party verslag juli 2

  1. cathleen zegt:

    Leuk die vakantie foto’s.
    Ja een oude bbq doet het goe dvoor een open haard.
    Foto’s doen het altijd goed bij komkommer tijd he.
    Je bent al lekker bruin jager.
    Je ehbt me bijna ingehaald.
    ahhhahaa
    Gelukkig dat denise heelhuids is thuis gekomen.
    Ja dat hees kan ik me indenken.
    Gaat z eook mee met jullie of gaan jullei saamlpjes?
    Groetjes Cathleen.

  2. Sjaak zegt:

    jaja,

    denise is altijd de klos met andere woorden de sjaak!!
    ow sjaak is trouwens denise, ik spreek dus altijd!!
    maar jha het was een geslaagd feest, heb der van genoten, en de rest oowk, iederen vond het leuk dat ik in het zwembad ben gegooid, en jha poseren met vrienden dat ben ik altijd de gene die niet normaal kijkt:$
    maar genoeg voor vandaag, ik ga weer lekker verder!!

    cioa XX

  3. Patrick zegt:

    Die BBQ daar kun je een heel leger mee voeren.

  4. Redstar zegt:

    Dat ziet er uit als een echte super party ja. En terecht! 😉

  5. jans zegt:

    Ik ben opnieuw begonnen
    mail je me even?

    janssite@gmail.com

  6. cubriktravel zegt:

    Kreta leuke vakantie bestemming, ook aardig feestje.
    Mooi idee met die ballon.
    Komkommer tijd inderdaad, komt wel weer een beetje later.

Geef een reactie

