Even naar de Kermis…

Ja we zijn even naar de kermis nu maar we zijn altijd te volgen Twitter…
Morgen wat foto’s hoop ik van de kermis hier in Venray(klik)…
9f62baecf5[1]
Ow en sorry maar ik ben nog niet te volgen op Twitter…

 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn cartoons, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

6 reacties op Even naar de Kermis…

  1. MrFrancky zegt:

    dan wordt het nu wel stilletjesaan tijd.

  2. Pasula zegt:

    Heel veel plezier op de kermis!

  3. Ik heb ook geen Twitter hoor, zie het niet zitten ook.
    Ben benieuwd naar je verslag van de kermis.

  4. Poppie zegt:

    En Jager ben je nog ergens in geweest hahaha.
    Voor mij is het niks durf nergens in …ja in de kinder draaimolen *LOL*

    Ik wens je een fijn weekend .
    Liefs poppie

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    Veel lol op de kermis.

    Een vakantie groet uit Lillehamer, het is hier gezellig. We komen lang niet in de buurt van Hell :).oma

  6. Jager zegt:

    I’ve been to Hell and came back, dat staat op mijn T shirt, hahaha
    @Poppie, ja ik was bij de schiettent!

Geef een reactie

