Kermis Venray 2010

Deze week is het kermis hier in Venray, dat is altijd een grote happening hier een week na de kermis in Tilburg komen veel attracties deze kant op.
Ikzelf ben niet zoxc2xb4n kermis mens als het gaat om de attracties maar een biertje drinken op een gezellig druk terras tijdens de kermis dat is wel voor mij weggelegd.
Ook dit jaar hebben ze weer een aantal spektakel stukken staan om je maag bij te laten omkeren dus heb ik even wat fotoxc2xb4s gemaakt van de kermis vanmiddag.

Mij zul je hoogstens een keer bij de schiettent zien schieten maar voor de rest ben ik er meer voor de gezelligheid en een afsluitend lekker gebakken visje bij de viskraam.
Gisteren avond was het ook weer erg gezellig op ons vaste terras bij het Griekse restaurant Sirtaki(klik).
Ik heb de eigenaar al aangegeven dat ik over 3 weken zal proeven of zijn Gyros net zo lekker is als die op Kreta, hahahah.
Ik zag dat er in Leiden momenteel niet zoveel te doen is(klik), want daar is het blijkbaar komkommer tijd, dus dan maar een foto verslagje hier, omdat hier zo af en toe ook wat te doen is!(klik foto's groot)


Boven; foto genomen vanaf het terras van Sirtaki net als de buurman
ook een foto neemt met zijn mobiel…!(klik groot).

Boven; De kinderafdeling met attracties voor kids tot 12 jaar!(klik groot).

Boven; 1 van de 2 spookhuizen, in deze met een karretje in de ander lopen!

Boven; Op de achtergrond de dance power, lekker voor de maag!(klik).

Boven; De cocoon, elk jaar aanwezig, voor mij beter bekend als de Hully
Gully, zo heette dat ding volgens mij in Duitsland!(klik groot).

Boven; Blikken gooien, touwtje trekken, boogschieten, borden gooien etc..

Boven; Op de achtergrond Sirtaki achter de Show time(grote schommel)

Boven; Jawel, zweven boven Venray, met een prachtig uitzicht! (klik groot)

Boven; Nog een plein vol attracties waaronder natuurlijk botsauto's en de
octopus natuurlijk ook altijd leuk!(klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

13 reacties op Kermis Venray 2010

  1. sillyme zegt:

    Ik heb persoonlijk helemaal niets met kermis. Mijn kinderen vinden het wel altijd leuk trouwens. Ik baal altijd vreselijk dat de kermis bij ons nooit in de vakantie valt…. maar altijd net als de scholen weer beginnen…. “maar mam… die en die gaan ook… ik wil ook” moet ik dan de hele tijd aanhoren!

    Maar hoop natuurlijk dat jullie het wel fijn hebben gehad!!

  2. Petra zegt:

    wauww grote kermis is dat zeg!!
    Ik zal eens bekijken of we daar ook eens naartoe kunnen gaan

  3. Redstar zegt:

    Ik vind de kermis altijd wel leuk. Hoe groter hoe beter, maar ik reis er niet speciaal voor naar een grote stad of zo.

  4. travel zegt:

    Jammer dat het grieks restaurant dinsdags gesloten is 😉
    Best grote kermis nog zo te zien.

  5. Mooie kermis Jager en bedankt voor de doorlink.
    Bij ons is het nog twee maandjes wachten en dan staat hier de kermis weer voor 2 en 3 oktober.
    Ennuhhh ja het is nog steeds een beetje komkommertijd alhoewel het leven nu weer op gang gaat komen.

  6. Lady Troy zegt:

    Fantastisch zo’n grote Kermis elk jaar een hele week daar bij jullie.
    Vroeger was ik overal… in en op en aan…tegenwoordig is het slenteren op zo’n terrein ook een aangename bezigheid en ondertussen…lekkere dingen eten er.
    Hopelijk verstiert het weer dat alles er niet. Knf. van LT

  7. Anoniem zegt:

    Venrayse kermis is wel erg saai!!!!! Er zijn maar een paar grote attractie’s. Stelt gewoon niet veel voor.

  8. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wel een mooie kermis, maar ik ben ook geen kermis mens.
    De vakantie is erg fijn, mooi weer.
    Drank is zeker erg prijzig, maar ik drink dat niet meer, dus dat scheelt weer in de kosten. oma

  9. suske zegt:

    In Rumbeke is het nu ook kermis, maar veel stelt het niet voor.
    Die in Roeselare is mooier en groten en daar wacht ik momenteel op.

  10. ja altijd gezellig… en zeker mooi voor de foto’s…

  11. Pasula zegt:

    Het ziet er heel gezellig uit Jager!

  12. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dit kom je hier echt niet tegen, hier is alles stil, maar ook wel ruig.
    Het weer is nu kil te noemen. oma

  13. Lady Troy zegt:

    Ik wens je een
    Hele fijne Zondag.
    Ik heb nu op het Forum wel 8000 plaatjes en fotoxe2x80x99s overgehost
    Met plaatjesupload.nl

    Want via imagesack en tinypic gehoste zaken
    Klappen massaal op Forums en Webs en Gastenboeken dicht
    En op forums veranderen de gewone plaatjes geplaatst in
    Hele biarre grote platen en fotoxe2x80x99s vooral aziatische
    Die via tinypic gehost zijn.

    De tip is van een mede forummerxe2x80xa6gebruik plaatjesuploadxe2x80xa6ben ik op
    Prentenschat No. 8 gaan toepassenxe2x80xa6en na al die tijd staat daar
    Met Opschonen van het Forum alles nog net zo op!

    Dus nu host ik alles over.
    Heb Prentenschat No.1 al helemaal gedaan en dat waren 7527 plaatjes
    En de Privxc3xa9 foto Topic is (tussendoor)xe2x80xa6ook al klaar en ook de Handtekeningen Topic.

    Ik ben nu bezig met Prentenschat No. 2
    En alles wat al overgehost isxe2x80xa6heeft er een sterretje (*) er voorxe2x80xa6voor het plaatje
    of voor
    Rijen plaatjesxe2x80xa6die kunnen dus veiligxe2x80xa6
    door kijkers en mede Forummers gesaved en gehost
    En gebruikt!

    Nou ja voorlopig ben ik dus wel van de straatxe2x80xa6zegt DJ er van.
    Maar vindt die plaatjes en fotoxe2x80x99s en video hosters maar een onbetrouwbare zaakxe2x80xa6op Internet.
    Wat een zooitje maken die van de Prachtigste Webs en Forum en Gastenboekenxe2x80xa6en dxc3xa1t
    Na al je tijd en energie en inzet er aan besteedxe2x80xa6in ons land.

    Maar kijk Prentenschat No. 3 is inxe2x80xa6van achter naar vorenxe2x80xa6
    Dan zie je hoe naast alle dichtklapperijen van plaatjes en fotoxe2x80x99s ed.
    gewone leuke lieve mooie plaatjes veranderen in andere platen.

    Zo was Prentenschat No.1 ook en 2 geworden!
    Ik zag het ook elders op Forumsxe2x80xa6

    Maar ik heb besloten om alles te gaan overhosten.
    Dat is een gigantische klusondernemingxe2x80xa6dus dan weet je xe2x80xa6waaromxe2x80xa6dat ik erg weinig nu op
    Mxe2x80x99n webje actief ben.

    Maar omdat de meesten toch een v
    akantie webstop hebbenxe2x80xa6of een targe langskomerij doenxe2x80xa6
    kan het wel lijen
    Dacht ik Zo.

    Bekijk bij die tinypic gehoste zaken maar isxe2x80xa6
    http://car.messageboard.nl/37766/viewforum.php?f=2

    Groetjes en knuf van Lady Troy

Geef een reactie

