Kermis Venray 2010 deel 2

Vandaag deel 2 met dan de laatste plaatjes van de kermis in Venray die was van 30 juli tot 4 augustus 2010. Ik ben zelf alleen het weekend geweest maar er was iedere avond veel te doen in de uitgaansgelegenheden dus Denise was er vrijwel iedere avond te vinden…(klik voor deel 1)
Deze foto's zijn van de zaterdag avond alwaar we onder het genot van een paar heerlijke corona's nog even hebben kunnen genieten van wat live muziek.

Inmiddels is de kermis hier dus weer voorbij maar de vakantie naar Kreta is weer een weekje dichterbij gekomen en aangezien het zonnige weer hier wel echt is verdwenen wordt het verlangen naar zon zee en warme stranden wel steeds groter!(klik groot)


Boven; Dit is zeker geen attractie voor mij!(klik groot).

Boven; Hoog zweven boven Venray, alvast oefenen voor het vliegtuig!

Boven; Spektakel en lichtshow altijd mooie plaatjes!(klik groot).

Boven; Don't wake up the ghost, maar ja dochter Jennifer kon het toch
weer niet laten en dus werden we nat!!(klik groot).

Boven; Zitten op een discus en dan ronddraaien, mooi om te zien…..

Boven; Een gezellig drukke boel over de kermis op de zaterdagavond.


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

6 reacties op Kermis Venray 2010 deel 2

  1. Ik ga ook vrijwel nergens meer in tegenwoordig, maar geniet des te meer van het licht, geluid en alle bewegingen.
    Trouwens raar, we waren vorig jaar op een middag opeen grote kermis in Luxemburg stad en plotseling had ik door wat ik miste.
    Er was geen geluid, dat is een raar effect hoor dan is het opeens geen echte kermis meer.
    Dag later was er ’s avonds wel geluid.

  2. Redstar zegt:

    Ik weet niet, maar op een paar broodnodige buien na, is het hier toch redelijk zonning hoor 😉

  3. Petra zegt:

    Dat ziet er gezellig uit zeg!

  4. madbello zegt:

    Als ik hier kom lijkt het altijd feest in huize Jager.

  5. Sjaak zegt:

    hehe
    sjakerd weer!!
    de kermis was echt leuk!!
    elke dag lekker lang weg, en uitgaan:P
    je weet wel hoe dat gaat met jongere,,
    maar jammer genoeg is het alweer afgelopen!!

    cioa xx

Geef een reactie

