Starcraft 2, mijn nieuwe game!

Vandaag heb ik hem gehaald, de nieuwe game van Blizzard, Starcraft 2! Ik heb ook ooit lang geleden zo eind jaren 90 de originele starcraft echt grijs gespeeld en nu gaan we beginnen aan Starcraft 2. Ik heb al even geproefd aan de game en ik ben al onder de indruk!
Ik heb nu lang genoeg Call of duty modern warfare 2 gespeeld maar zal er zeker nog een paar keer mee bezig zijn maar voor nu is het starcraft wat hier gaat draaien!(klik groot)


Boven; Roken in je spacesuit moet kunnen toch?

Boven; Spektakel op het front tegen the zerg!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

5 reacties op Starcraft 2, mijn nieuwe game!

  1. madbello zegt:

    Is het feesten voorbij? het ziet er weer gewelddadig uit. Speelse 😉

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    De ultieme oplossing voor het rokers probleem, LOL oma

    ot. voor ons is het de laatste week in Noorwegen, maar het is erg prachtig.

  3. Pasula zegt:

    Dit ziet er wel levensecht uit zeg!

  4. Lady Troy zegt:

    Ik wens je veel plezier met deel 2 van dit spel.
    Tevens wens ik je een fijne Midweek Jager. Knf. van LT

  5. cubriktravel zegt:

    Erg verstikkend zo een rokertje 😉
    Ik hou me aan wat eenvoudiger spelletjes, hoewel dit er weer cool uit ziet.

Geef een reactie

