Slecht nieuws, voor de dames dan!


Gisteren nog goed nieuws over bier en vandaag een beetje slecht nieuws
over bier maar dan voor de vrouwen want die blijken er jeuk van te krijgen!
Zoals de telegraaf HIER dus meld. Het zou een soort psoriasis te veroorzaken
bij de dames en dat blijkt uit een studie door de Harvard universiteit…
Het ligt niet aan de alcohol maar aan de Gerst in het bier. Er is niks gezegd
over bier drinkende mannen.. Hmm, die krijgen er alleen een bierbuik van!
Gelukkig drink ik niet al te veel bier en is mijn buik inmiddels verdwenen..


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

11 reacties op Slecht nieuws, voor de dames dan!

  1. Redstar zegt:

    Dat verlaard al die krabbende vrouwen die uit het cafxc3xa9 komen 😀

  2. suske zegt:

    ik wil gerust helpen krabben, op welke plaats het ook moge wezen dat het jeukt.

  3. Pasula zegt:

    Ik lust geen bier dus dat komt mooi uit en van een bacootje heb ik nog geen last gekregen, nou ja wel dat je er af en toe zo vreemd van uit de hoek kan komen maar da’s dan ook alles.
    Enneh je buik verdwenen? Ik spreek namens vele vrouwen die hier weleens een kijkje komen nemen en ik zeg: FOTO!!! 😀

  4. Jager zegt:

    @pasull; kijk 2 logs terug, daar zie je mij liggen in de zon zonder buik:P

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zullen de dames weer terug moeten naar een beschaaft drankje, of een zalfje tegen de jeuk gaan gebruiken. oma

  6. Ik dacht je zit ondertussen wel op Kreta maar je bent hier dus nog aan het indrinken hhahah

  7. Renesmurf zegt:

    maar ja, wat de telegraaf meldt is toch nooit waar.

  8. madbello zegt:

    Dat is juist heeeel goed nieuws. Dan blijven de vrouwen van ONS bier af!

  9. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager.

    Voor de vrouwe die bier drinken is dat geen leuk nieuws nee haha.
    Gelukkig lus ik geen bier *KNIPOOG*
    Is je koffer al in gepakt *LOL*
    Heerlijk hoor dat je nog op vakantie gaat…wij hebben het al gehad .

    Fijne dag liefs poppie

  10. Lady Troy zegt:

    Nooit eerder gehoord, dat vrouwen jeukende en krabbende de kroegen uit gaan, om bier gedronken.
    Ha haaa
    Ik drink maar zo’n 6 pilsje per jaar…als het bloed heet weer is, lust zelfs ik een ijskoud pilsje, verder neem ik gewone frisdrank meestal.

    Wat erg van je hond van je ouderlijk huis Jager.
    Nu maar afwachten of het weer goed komt.
    Bij mensen die dat hebben gehad, komt het toch vaak langzaam aan weer goed.
    Maar wat zielig he, voor zo’n beest!

    Geniet van je vakantie Jager, ook in NL wordt het een prachtig weekend, qua weer. Knf. van LT

  11. Petra zegt:

    Geen idee….ik drink geen alcohol dus ook geen bier

Geef een reactie

