Kreta 2010 deel 3

We nu het vervolg gaan verder met deel 3 van het verslag over onze vakantie naar Kreta van 22 augustus tot 30 augustus(klik voor 1e deel, klik voor deel 2).
Ik weet nu al dat ik er volgend jaar weer naar toe wil maar dan langer! Het is er zo relax en ik voelde me super gezond. Het hardlopen daar was nog lekkerder als hier in Nederland ondanks de warmte. Het strand was heerlijk en de zee was geweldig.
Toevallig was dat ook de reden om naar Kreta te gaan en natuurlijk de zon want ik heb gewonnen met de weddenschap wie aan het einde van de vakantie het meest bruin zou zijn. Donderdag meer zon zee, terrasjes en strand foto's!
(klik foto's groot)

Boven; Ons balkon waar we s'ochtends onze koffie in de zon dronken. (klik)

Boven; Onze keuken in het appartement, alles bij de hand…
(klik groot)

Boven; Uitzicht vanuit onze slaapkamer, bah, bah….hehehe!
(klik groot)

Boven; Uitzicht op star beach vanaf het strand waar wij dagelijks lagen…


Boven; Paragliding langs het strand, dat ging de hele dag door…(klik groot).

Boven; Geen statiegeld maar wel overal zonne energie!(klik groot)

Boven; Starbeach, de dagelijkse schuimparty…
(klik)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn Kreta vakantie 2010, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

12 reacties op Kreta 2010 deel 3

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dacht eerst dat je in het bier had gelopen, maar het is gewoon schuim.
    ziet er zeker mooi uit, goed verzorgt apparatament.
    Het is een geslaagde vakantie geweest. oma

  2. pleeboy zegt:

    het is wel 1 van de landen die ook op mn verlanglijstje staan.maar wij zitten alleen niet de hele dag op het strand:-)

  3. francky zegt:

    wil ik ook wel eens naar toe achter deze wisselvallige zomer.

  4. Redstar zegt:

    En je voelde je supergezond. Dat klinkt echt kek toch 😀

  5. poppie zegt:

    Leuke vakantie foto`s jager.
    Schuimparty altijd leuk haha.
    Het ziet er echt leuk uit waar jullie geweest zijn .
    Jammer dat het altijd zo snel voorbij is he .

    Fijne zondag.
    Liefs poppie

  6. Renesmurf zegt:

    Je houdt duidelijk van strand en zee en mooi weer en lekker eten en gezelligheid. En dat heb je daar voldoende!

  7. Dat is mijn dagelijkse uitzicht hier. Waarom zou ik daarvoor naar een “heet&druk” oord moeten reizen? Ik zit dagelijks op mijn vakantieadres. Tja, wat een luxe leventje hxc3xa8?

    Gre-otjes: Peter.

  8. Lady Troy zegt:

    Fijn dat je zo genoten hebt op Kreta Jager.
    Dat doet een mens goed. Als de hele vakantie goed bevallen is, kan je er weer tegen aan.
    Fijne nieuwe week jong. Knf. van LT

  9. NickN zegt:

    Kreta is zonder meer geweldig… Het is al een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben..

  10. Martin zegt:

    Ziet er mooi uit,maar ik hou het wel bij Italie als je dat goed vind dan.. ;-))

  11. Ook jullie hebben dus heerlijk genoten, lekker toch.

    Ja, we zijn weer terug van vakantie.
    Nu eerst een hoop bijlezen op alle logs en ben gelijk vandaag alweer in het eerste evenement geduikeld met Wolter Kroes, maar daarover later of morgen meer.

  12. Patrick zegt:

    Was ik daar maar super!

Geef een reactie

