Kreta 2010 deel 4

Vanavond is het weer op TV op RTL 5 om 5 over half 10. Oh, Oh, CHerso, echt zoals wij CHersonisos niet hebben meegemaakt maar je kunt er wel iedere avond feesten.
Wij hebben het vrij rustig gehouden en ik stond iedere morgen om 8:30 uur op om een rondje over de boulevard te rennen en de dronken gasten te zien liggen op de bankjes aan het strand.
Inmiddels is dit alweer deel 4 van mijn vakantie verslag over onze vakantie op Kreta.(klik voor 1e deel, klik voor deel 2, klik hier voor deel 3).
Na een aantal dagen strand hebben we een paar fietsen gehuurd om ook een beetje de omgeving te verkennen in de ochtend en avond.  In de middag was het te warm om te fietsen en dan lagen we dus ook meestal op het strand.
In de buurt is genoeg te zien en zo zijn we naar het naast gelegen Malia gefietst waar vooral veel Engelsen waren. Toch leek de boulevard daar nog langer als in Chersonisos. Ook daar was genoeg te doen en hebben we een avondje naar live muziek geluisterd.
Morgen meer over het eten en drinken daar
!(klik foto’s groot)

Boven; Dag 3 op het strand en het wordt steeds bruinen. (klik)

Boven; Gaby op weg naar een rotsblok in zee, ja links!…..
(klik groot)

Boven; Yeah, schuimparty op starbeach, altijd feest daar!
(klik groot)

Boven; De bungee jump van dichtbij op Star beach..(klik groot).


Boven; Ik aan de vaste bar waar we bijna iedere avond een biertje dronken.
De bar heet Hooks en is direct aan zee…(klik groot).

Boven; Een Krekel  van dichtbij, die waren er veel daar!(klik groot)

Boven; Ikkie op de foto in Malia, een dorpje verder van Cherso…

Boven; Een kerkje in Piskopiano, iets van Johannes de doper ofzo……
(klik)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn Kreta vakantie 2010, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

9 reacties op Kreta 2010 deel 4

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Lekker weertje, daar kun je je zeker vermaken.
    Heb je ook nog een bungee jump gedaan?
    Wist niet dat een krekel zo groot was, hier zijn het van die groene dingen. oma

  2. pleeboy zegt:

    is het daar goed fietsen, of is het veel heuvels,
    want wij zijn wel een vlak land gewend:-)

  3. Renesmurf zegt:

    ha, dat schuimen lijkt me dan weer niks, maar de rest lijkt me prima te doen!

  4. Redstar zegt:

    Bakken aan het strand 😀 Dat kan daar wel goed ja

  5. Pasula zegt:

    Wat een heerlijke relaxvantie was dat Jager. Zit de kleur er nog een beetje op?

  6. Jager zegt:

    @Pasula; Ja hoor, het kleurtje heb ik nog en verdwijnt maar heel langzaam gelukkig!

  7. Jager zegt:

    Veel bergen ja, iets meer dan heuvels dus versnellingen zijn daar een must!

  8. Jager zegt:

    @OMa; Ja die Krekels zijn groot en ook niet bang, we hadden er 1 op ons balkon die ik zo kon pakken…En nee ik heb niet gejumped, misschien volgend jaar….

  9. cathleen zegt:

    Hallo Jager
    Jullie hebben wel genoten daar zo te zien en wat ben je lekker bruin geworden.
    Ja zal volgend jaar maar wat langer boeken.
    1 week is zo voorbij he.
    Wa shet neit benauwd?
    Bonaire vind ik benauwd in de middag.
    MIjn neefje voetbalt in grubbenvorst ken je die plek?
    Vlakbij venlo arcen geloof ik.
    Is een eind als je moet rijden vanaf hier.
    EN weer terug.
    ahhahaha
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

Geef een reactie

