MW 2 flash update 13

Weer even een snelle game update over mijn game avonturen in Modern warfare 2 . Ik ben nog niet opnieuw begonnen in de  prestige modus  maar heb nu inmiddels wel het eerste pakket nieuwe online game maps aangeschaft.
Nu komt ook gelijk de beperking van het online gamen in beeld bij deze game omdat je namelijk niet kunt kiezen op welke map je wilt spelen dus op goed geluk connect je met de juiste server en de juiste map en dat is frustrerend. Zeker als dan net die leuke map die jij wilt spelen ook nog wordt weggestemt.
Ik dacht trouwens dat er maar 1 mappack was maar er zijn er inmiddels 2 en de andere moet ik ook nog maar aanschaffen want de game zelf blijft een beetje te verslavend en dat ondanks dat ik inmiddels Starcraft 2 tussendoor speel….
Inmiddels wordt wel mijn KDR(kill death rate) steeds beter en ook dat is natuurlijk wel weer een
positief iets.
De nieuwe maps zijn wel erg leuk om te spelen en dat komt mede doordat er ook een paar maps bij zitten die uit modern warfare 1 komen, dus het voorgaande deel. Heerlijk om daar weer eens terug te komen maar dan met de nieuwe wapens uit MW2 waardoor het nog wreder is om te spelen! Morgen weer een Kreta filmpje en volgende week meer game nieuws.

De eerdere serie reviews van mij over deze game zijn HIER terug te vinden. 
Meer plaatjes HIER. Volgende week weer een nieuwe update.(klik groot)

Boven; Via steam kun je games en updates aanschaffen.(klik groot)

Boven; Deze map lijkt veel op een update uit de game stalker..(klik groot)

Boven; Dit is 1 van de maps uit modern warfare 1 waar veel werd gesniped.


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

4 reacties op MW 2 flash update 13

  1. Renesmurf zegt:

    Het is een interesante wereld, met die mappen en zo.
    Ik denk dat het in de toekomst allemaal nog beter en makkelijker wordt.
    En dan lees je dit terug en weet je weer hoe het was.

  2. pleeboy zegt:

    deze week even mogen spelen in 3D op ps3
    als dat zo doorgaat, dan komen we nooit meer op weblog:-)

  3. Redstar zegt:

    Veel games werken toch een beetje verslavend. Hoewel ik verslavend niet juiste woord vind

  4. pleeboy zegt:

    op mijn praat vab gisteren
    vandaag een 3D tv gekocht en nu nog wachten op gran turismo 5 en dan weet je het mocht ik niet meer onnline komen:-)

Geef een reactie

