MW 2 flash update 14

Wederom een snelle game update over mijn game avonturen in Modern warfare 2 . Ik ben nu wel weer opnieuw begonnen in de  prestige modus  en inmiddels alweer op rang 25 van 70 aanbeland.
Ook heb ik het tweede mappack (resurgence) aangeschaft omdat deze dit weekend voor de halve prijs was. Nog meer plezier dus en wel in een vier tal nieuwe maps. Eigenlijk drie want de vierde map is er eentje uit modern warfare 1.
Ik heb de nieuwe maps nog niet gespeeld want in het weekend game ik meestal niet en vandaag heb ik gewoon thuis gewerkt. Wel heb ik al even in 1 van de maps rond gelopen in een soort kermis map en de details zijn weer geweldig, zoals ook onderaan is te zien.
Starcraft moet dus nog even wachten op mijn vervolg spelen want ik heb het nog even druk met deze nieuwe maps en ranking in Modern warfare 2.

De eerdere serie reviews van mij over deze game zijn HIER terug te vinden. 
Meer plaatjes HIER. Volgende week weer een nieuwe update.(klik groot)

Boven; De map Carnival, een grote kermis!.(klik groot)

Boven; De rollercoaster is een beetje kapot..(klik groot)

Boven; Een mooie draaimolen en nog veel meer van zulke dingen daar.


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

9 reacties op MW 2 flash update 14

  1. Lady Troy zegt:

    Een spel met allemaal circus…ik zit er
    liever zelf in! Fijn weekend jong. Knf. van LT

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ik zit wel eens mee te kijken, ja verder kom ik niet, maar vind het beangstigend de werkelijkheid benaderen. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog.
    Of op de website waar de programmaxe2x80x99s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

  3. Jager zegt:

    Ok oma, ik luister mee!

  4. Renesmurf zegt:

    Zo, geweldadig allemaal weer.
    Gelukkig is dat op een echte kermis niet zo.
    Hoewel dit er toch behoorlijk echt uit ziet!

  5. Blijf het knap gemaakt vinden.

  6. pleeboy zegt:

    Rondgelopen?
    ergens geloof ik je niet:-)

  7. Redstar zegt:

    Ik zit nog steeds aan COD voor de Xboks.. Toch meer mijn ding

  8. NickN zegt:

    Dus je kunt weer lekker vooruit met je nieuwe maps en zo 🙂

Geef een reactie

