Donderdag dieetdag?

331819f635[1]
je hebt tegenwoordig een frietje kapsalon en daarin friet, sla, kaas, shoarma
en dat allemaal in 1 bak, dus waarom geen pizza met friet en hamburgers?
Maar dan natuurlijk wel met een cola light omdat je anders nog dik wordt…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn mening. Bookmark de permalink .

9 reacties op Donderdag dieetdag?

  1. francky zegt:

    dit zie ik wel zitten.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dit is toch wel het onbijt? oma

    ot, spreekt jou wel aan super mario lang moeten wachten op de update.

  3. madbello zegt:

    aaaaAAAAHHHH!!!! Lekkkkeeeer 🙂

    Dit is net zo wreed en onsmakelijk als die kapsalon. echt zonde van die patat.

  4. Redstar zegt:

    Ik schuif mijn bord wel door dank u 😀 HEt ziet er ook niet echt uit vind ik.

  5. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager .

    Whahahaha die pizza hebben we hier nog niet gegeten….ik weet wat we eten het weekend *LOL*

    Fijn weekend Jager .
    Liefs poppie

  6. Renesmurf zegt:

    Niks voor mij.
    Hoewel, eens per week wat patat is niet verkeerd.
    Maar dan wel gaarne met echte cola!

  7. Jager zegt:

    Heb suske blogt toegevoegd aan mijn favorieten 😉

  8. pleeboy zegt:

    hier heet dat een waterfiets
    klink dan wat gezonder denk ik dan:-)

  9. francky zegt:

    mercie ende bedankt.

Geef een reactie

