Santa Fe event filmpje!

Ergens in Juni van dit jaar had ik beloofd om nog een filmpje te plaatsen van het Santa Fe event wat wij bezochten in Horst. Ik heb het toen vergeten te plaatsen en omdat het hier de laatste zaterdagen al filmpjes avond was kunnen we dat nog even vervolgen.
Het filmpje is van een demo die daar werd gegeven met een een stukje naspelen van een 2e wereld oorlog schiet partij. Zet het geluid maar goed hard want dan kun je het geschiet goed horen en wel wegbukken als ze terugschieten hoor!


Boven; De slag om horst nagespeeld op het Santa Fe event aldaar….


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

12 reacties op Santa Fe event filmpje!

  1. francky zegt:

    wie zal die kogelgaten in de muren van mijn living betalen ?

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuk om te zien, maar ik had de sherman tank wel even willen horen knallen. oma

  3. pleeboy zegt:

    nu zag ik vanavond een stukje bij grolle op tv
    daar zat wel meer actie in:-)
    maar het idee is wel hetzelfde

  4. Redstar zegt:

    Die belofte was ik alweer vergeten, maar je maakt het hoe dan ook goed.

  5. Lady Troy zegt:

    Oorverdovende zaken zijn dat, maar toch leuk
    het in het echt te zien oefenen.
    Fijne Zondag Jager. Knf. van LT

  6. Renesmurf zegt:

    ja, dat vind ik dus helemaal niks, dat geschiet.
    Maar goed, het kan beter een spel zijn dan realiteit, want daar schiet men echt niks mee op.
    De zinloosheid der mensheid.

  7. Schitterend filmpje en het is net levensecht he, alhoewel kan je in dit geval wel over levensecht praten hahahh

  8. Martin zegt:

    Best wel apart om zoiets zo te zien met toeschouwers,maar goed..wel jammer dat de tank niet ff met losse flodders kon schieten,dan had je echt oordoppies nodig gehad..ghe ghe. :–)

  9. Liesbeth zegt:

    Ik vind het ook niks en denk er hetzelfde over als Rene eerlijk gezegd.

  10. Pasula zegt:

    Owwww ben heel benieuwd, ik ga vanavond even kijken!

  11. Lady Troy zegt:

    De Winter lijkt alras naderbij te komen.
    De ochtend rijp ziet er wat Halloweenachtig uit…met zoveel te ziene spinnenwebben…zo nabij… in eigen tuin!
    Ik wens je een fijne Woensdag Jager. .
    Knf. van LT

  12. NickN zegt:

    Het zou veel leuker zijn geweest als ze met paintbal hadden geschoten

Geef een reactie

