Neuspeuteren

ac409e6901[1]
je neus peuteren kun je ook met een voetbal schoen blijkbaar. Er zaten
maar 8 noppen in mijn neus en de bal had minder sterren….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

11 reacties op Neuspeuteren

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Sport versnotert. oma

  2. francky zegt:

    sport is toch goed voor de gezondheid ??

  3. Lady Troy zegt:

    Wie de schoen past…trekke he aan…
    Fijn Weekend Jager. Knf. van LT

  4. pleeboy zegt:

    dan weet je zeker dat alles goed los komt:-)

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Maar goed dat hij niet uit zijn slof schoot. oma

  6. Toch aardig dat de tegenspeler zo behulpzaam was.

  7. Renesmurf zegt:

    oeh, dat ziet er pijnlijk uit!
    De vervolgfoto hoef ik absoluut niet te zien.

  8. Redstar zegt:

    Behooorlijke neusgaten heb je dan 😀

  9. NickN zegt:

    Dat heeft die nooit lekker gevonden dat geloof ik niet!! 😉

  10. madbello zegt:

    Auh! Het word steeds geweldadiger dat voetbal.

Geef een reactie

