Stargate Atlantis

Sinds enkele weken hebben wij een aantal nieuwe digitale televisie kanalen toegevoegd in het media en entertainment pakket van ZIGGO. Ik had het al eens eerder genoemd in een game update maar eigenlijk heb ik dat pakket alleen maar aangeschaft vanwege de SCIFI zender.
Ik ben wel fan van een beetje science fiction en series als X-Files, Battlestar Galactica, Stargate Universe en Stargate Atlantis zijn zeker de moeite van het kijken waard. Helaas is er op de hollandse TV de laatste tijd helemaal geen Science Fiction meer te zien en ik heb het wel een beetje gehad met al die politie series en idols, dans en zing shows. (klink links voor meer info)
Die 'feel good' televisie is niks voor mij en daarom dan maar een zender met wat minder reclame en meer series. Vrijdag avond is Stargate avond en die serie mis ik al een tijdje op Veronica maar is op SCI Fi vollop bezig. Gebaseerd op de film Stargate zijn al een aantal series gemaakt waarbij een soort sterrenpport de toegang tot andere bewoonde planten verzorgd en zo allerlei avonturen ontstaan.
Atlantis is dan weer 1 van de spin off series die gaat over een stad ergens ver weg in de ruimte met de gedachte van het Atlantis verhaal op aarde natuurlijk. Een vermakelijke series met spanning en een goede achterliggende gedachte die het nog geloofwaardig maakt.
Ik kijk er in ieder geval met veel plezier naar evenals de nieuwe spinoff Stargate serie genaamd Stargate Universe die gaat over een groep mensen die per ongeluk op een schip van een van de oudere rassen komt dat een op een vlucht koers is van de bestaande en bekende universum. Ook erg spannend maar nog even wennen omdat ik er pas een paar delen van gezien heb.(klik groot)


Boven; De stad Atlantis in zee, geheel gebouwd door een ras die ook wel de
ouderen genoemd worden of de Lantianen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn films, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

8 reacties op Stargate Atlantis

  1. sillyme zegt:

    Ja, die ken ik geloof ik.
    by the way, schoonzoon van 17! Ik win, ik heb er nog eentje van 22 maar die is al helemaal binnen. En de papa van mijn kleinzoon!
    SCI FI staat hier ook met regelmaat aan trouwens, maar dat is meer voor mijn partner dan voor mij! Maar feelgood etc kijk ik overigens ook bijna never!

    Have a nice weekend!!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hxc3xa9 dat is een mooie tip, wist niet dat deze in het pakket zit.
    Zelf hou ik ook wel van science fiction. oma

    ot, verzoekjes met moderne muziek is ook welkom.
    Zelf hou ik erg van de jaren 60, 70, 80.

  3. pleeboy zegt:

    het is alleen jammer dat Atlantis op zaterdagmiddag word uitgezonden.
    Universe heb ik nog niet gezien maar ga er nu wel op letten

  4. Wist ook niet dat dit in het pakket zit.
    Maar voorlopig wacht ik al weken op mijn nieuwe ontvanger van Ziggo, van de week maar weer eens bellen.

  5. Redstar zegt:

    Ja SciFi kan me ook boeien. SciFi/horror ook trouwens. Tv kijk ik nagenoeg niet, maar een film wel zo op zijn tijd.

  6. madbello zegt:

    Dat ziet er indrukwekkend uit.

  7. Renesmurf zegt:

    Dat is ook echt wel weer wat voor jou!
    Je zoekt en je vindt en je komt het tegen, en dan genieten maar!

  8. Liesbeth zegt:

    Daar kijkt Harry ook naar, is een groot science fiction fan. Ik niet zo.

Geef een reactie

