Uitstapje naar point lookout

Momenteel verblijf ik tijdelijk in point lookout, een uitstapje in Fallout 3. Ik was er al eens eerder maar nu is het er leuker omdat ik weet wat er allemaal te doen is.
Wekelijks breng ik u op de hoogte van mijn game vorderingen maar dit keer is het geen vordering maar een stapje terug in de tijd. Toen ik vorige week het Fallout New Vegas filmpje plaatste kreeg ik gewoon weer zin in Fallout 3 en ben dus gewoon weer eens helemaal opnieuw begonnen.
Dat klinkt simpel maar de gameplay van deze game betekend een aantal weken werk voordat we er weer helemaal doorheen zijn. Fallout 3 blijft een geweldige game om te spelen ook al is het alleen maar een single player.
Ik ben alweer aardig ver gevorderd in de game en had een erg slechte reputatie opgebouwd als dief en moordenaar maar door de laatste upgrade in deze game is het mogelijk om dat om te draaien naar juist een heel goedaardig iemand. Nu ben ik dus bijna een heilige terwijl ik bijna iedereen bestolen en uitgemoord heb in Washington en omgeving…
De stad Megaton waar een atoombom in het centrum lag heb ik persoonlijk van de kaart geveegd en toch zijn ze zelfs daar blij met mij…
Erg leuk om de game zo weer eens te spelen dus en ik geniet van Point Lookout dat ook nog eens echt blijkt te bestaan maar dan eerder bij New York en niet bij Washington…

Boven; Point Lookout volgens google maps…(klik groot)..

Boven; Rare taferelen daar af en toe (klik groot)…

Boven; Herken ik toch alweer een reuzenrad net als in Modern warfare 2!….

Boven; Inmiddels ook alweer de vuurtoren gerepareerd.(klik groot)

Boven; Gezellig aan het strand maar vergeet je dubbelloops niet mee te
nemen met al die monsters daar!(klik groot)…


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

11 reacties op Uitstapje naar point lookout

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je maakt flinke vorderingen, vanavond geprobeert het gesprek te volgen tussen de DJ’s maar ik haak af. oma

  2. pleeboy zegt:

    jij leef je helemaal uit lees ik zo:-)

  3. Liesbeth zegt:

    Leuk dat je die mogelijkheden hebt, een fout persoon of juist goed. Dan moet je idd beide spelen.

  4. Renesmurf zegt:

    Je komt er wel, daar waar je wezen wilt.
    Je verveelt je geen minuut.

  5. francky zegt:

    ziet er boeiend uit.
    veel plezier hiermee.

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Vandaag kwam zoon lief thuis met een nieuwe game muis, draadloos en laser en een hoop knoppen. oma

  7. Redstar zegt:

    Hier hebben we gister Black Ops zitten spelen. Daar ga je wel van genieten vrees ik ; )

  8. Het was er wel het weer voor om lekker binnen te spelen.

  9. Lady Troy zegt:

    Ik hou het maar bij Timboektoe…
    http://tros.nl/timboektoe/
    Ik hoorde laatst dat er wel een miljoen mensen aan mee doen.
    Maar daar was ik al 3x
    bij de top tien en sta momenteel op 25918 punten behaald.
    Op naar de 26000
    Ik wens jou ook veel spel genot Jager!
    Fijne nieuwe week. Knf van LT

  10. Lady Troy zegt:

    Hallo Jager
    Hopelijk zijn jullie niet weg gespoeld in
    je woonplaats
    door te vele regens.
    Dat kan in het Limburge soms goed huishouden nl.s
    Lijkt me in deze tijd van het jaar
    altijd zo’n extra koude zaak…als die
    rivieren overstromingen.

    Hier gaat alles z’n gangetje.
    Ons Dobertje Raiza…even afkloppen
    heeft al 3 weken geen epileptiche aanval gehad….sinds de
    medicijnen voor de derde keer verhoogd zijn.
    (We hebben dus weer is… bij kunnen komen… d’r van!)

    De eerste 4 jaren had ze zulks helemaal niet en lag
    ze in de huiskamer vaak op de grote 2 zitsbank…nu
    wil ik haar daar niet meer op.
    Stel je voor
    ze plettert er tijdens zo’n insult ervan af.
    Maar hoe hou je een grote sterke Dober van het
    speciale geliefde lig plekje af?

    Wel ik ontdekte dat ze geritsel van kranten eng vindt.
    (De meeste honden overigens)
    Heb dus sowieso in de nacht geopende kranten
    er op liggen.
    Ze gaat er echt niet meer op dan!

    Maar als xc3xa9xc3xa9n van de zonen op bezoek komt…was dat altijd
    een grote begroetings knuffelpartij…met de zoon
    op die bank en de hond er naast.
    Als dus bezoek is… liggen er geen kranten op…en als het bezoek het zelf graag
    wilt …mag ze op de bank er bij.

    Dat is dan voortaan een speciaal feest…als er bezoek is…en ze mag dan wel op die bank er bij.
    Bezoek weg…meteen geopende kranten er op…en ze gaat
    er niet meer op.
    Vond ik eerst erg zielig om te doen.
    Maar… ongevallen ……preventief te voorkomen…is ook wat.

    Alzo schipperen we nog al is met onze Dober tegenwoordig.
    In dit stuk bos mag ze niet meer los…en met open vlaktes wel.
    Want anders kan je er
    misschien zelf niet eens bij
    in dicht begroeide zaken…als ze een insult aanval krijgt.
    .
    Nu maar hopen dat het goed blijft gaan…tja en anders moeten de medicijnen weer verhoogd worden.
    Maar…ergens… kan de lever daar plots niet meer tegen… dus
    hoe minder… de medicijnen te moeten verhogen…hoe beter!

    Ik wens jou een fijne Midweek toe.

    Knf. van lady Troy

  11. poppie zegt:

    Goedeavond Jager.

    Heel veel plezier maar dat gaat zeker lukken haha.

    Nog een fijne avond en slaap lekker voor later.
    Liefs poppie

Geef een reactie

