Mijn rondje deel 3

Deel 3 in mijn hardloop rondje serie met de titel: “Het filmpje“.
(klik deel 1),(klik deel 2).
D
an nu het beloofde filmpje wat ik nam tijdens het laatste stukje lopen door het bos. Het sluit mooi aan op de laatste foto van deel 2 wat net na dit filmpje is genomen.
Het is het laatste stukje pad in het bos dat meer door mountainbikers wordt gebruikt dan wandelaars en is daarom nogal smal en heuvelachtig. Momenteel is het nog gladder en natter dan tijdens het filmpje maar hopelijk is na het weekend weer ijsvrij en kunnen we er weer met volle snelheid doorheen rennen.
In de reactie van redstar zag ik dat hij een hij een hoofdlampje heeft voor het lopen in het donker en dat is misschien voor mij ook nog niet eens zo’n gek idee om eens te proberen. Toch zal ik dan nog steeds niet door het bos gaan rennen want met zulke paden in het donker vragen om valpartijen en zijn in het licht al een behoorlijke uitdaging. Deze update is vrijdag avond al geschreven maar wordt zaterdag geplaatst nadat we terug zijn uit Keulen dus volgende week een kerstmarkt update natuurlijk!


Boven; Rennen door het Venrayse bos is wel even opletten waar je stapt!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info, Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Mijn rondje deel 3

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ja de dooi is al ingevallen, maar volgende week weer sneeuw.
    Je loopt soepeltjes, geen overdreven harde ademhaling.
    Je bezoek aan Keulen was dus de moiete waard, altijd gezellig met zoveel licht en gezelligheid. oma

  2. Lady Troy zegt:

    Het weer wordt wat warmer
    en de Winter lijkt voorbij,
    maar dxc3xa1t is maar schijn.
    Volgende weekend
    kan het weer een witte wereld zijn.
    Fijne Zondag wens ik je Jager
    en leuk…je hardloop filmpje!
    Knf. van Lady Troy

  3. suske zegt:

    de winter is nog niet voorbij, integendeel….
    veel moed met het lopen.

  4. Redstar zegt:

    Ik loop ook niet met mijn hoofdlampje door de bissen 😀 Die hebben we hier toch niet in de buurt. Maar het is erg makkelijk om te zien waar je stapt.

  5. madbello zegt:

    wow! korte broek door de sneeuw, hier in 070 is de sneeuw al lang en breed weg.

  6. poppie zegt:

    Goedemorgen jager.

    Zozo jij bent een harde gewoon door weer en sneeuw hardlopen haha.
    Goed van je hoor petje af .

    Fijne zondag liefs poppie

  7. NickN zegt:

    Het lijkt me wel wat met lampje op je hoofd door bossen rennen…. Het is een uitdaging!!! Bomen ontwijken en overeend blijven staan!!
    Zeg mag ik het filmen? 🙂

  8. Renesmurf zegt:

    Rennen ben ik geen liefhebber van, ik word al moe als ik er naar kijk.
    Ik loop gewoon in het donker in het bos, dat kan ook prima zonder licht, maar ik ken de paden dan ook heel erg goed.

  9. Zwaar terrein om te lopen kost extra veel energie wel goede training.

  10. Opletten waar je op stapt, in zo’n bos. Inderdaad. Voor je het weet stap je op een takje.

    Groetjes: Peter.

  11. Patrick zegt:

    Loopt dat lekker met zijn fototoestel. Je hebt van die kleine cameratjes voor om je arm.

  12. Lady Troy zegt:

    Geniet maar van deze Winter.
    We hebben tijden geen eens een Winter
    gehad en nu 2x achter elkaar.
    Ik wens je een goede Woensdag Jager.
    Knf van Lady Troy

  13. Pingback: Mijn rondje deel 5 | Jagers weblog

  14. Pingback: Mijn rondje deel 4 | Jagers weblog

  15. Pingback: Mijn rondje deel 1 | Jagers weblog

Geef een reactie

