Een rondje door de sneeuw

In mijn serie over mijn hardloop rondje is te zien dat er nog wel wat sneeuw ligt maar het meeste was inmiddels verdwenen. Inmiddels is hier weer een hoop verse sneeuw bijgevallen en tijdens zo'n bui was het tijd voor mijn rondje dus dan maar door de sneeuw bikkelen en daarna even poseren. Het is natuurlijk geen elfsteden tocht maar het was wel frisjes en glad buiten. Ik hebwel een hekel aan sneeuw vanwege het moeilijke en zware lopen en de gladheid maar zo'n tochtje door de sneeuw geeft ook veel voldoening!(klik)

Boven; Ikzelf als de lichtgevende kerstman langs onze kerstboom…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

9 reacties op Een rondje door de sneeuw

  1. Renesmurf zegt:

    Ik heb geen hekel aan sneeuw, ik kan er prima mee omgaan.
    Ik vind het zelfs wel mooi, een witte deken.
    Alles beter dan regen.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent een klein snweeu monstertje, hardlopen lijkt me zeker lastig.
    Ik heb al moeite met wandelen met de honden. oma

  3. cubriktravel zegt:

    Heb ik die boom niet bij Renesmurf gezien ..
    Sneeuw is best, wel koud.

  4. pleeboy zegt:

    een echte die hard ben je wel
    net zo hard als een ijsblokje denk ik dan aan je haar te zien:-)

  5. Redstar zegt:

    Het is idd zwaarder, maar we gaan maar door hxc3xa8 😀

  6. Echt bewondering voor je en ik weet niet of ik het al gevraagd had, maar zien we je dit jaar bij de Leiden Marathon in mei?
    http://www.marathon.nl

  7. suske zegt:

    ik kijk voorlopig de kat uit de boom.

  8. madbello zegt:

    Wat ben je toch een bikkel sinds je bent gestopt met roken 😉

Geef een reactie

