Jager heb een nieuwe pc!


De pc aan de rechterkant is vandaag binnengekomen. Ik was weer toe aan
een nieuwe. Hoewel de oude nog maar 3 jaar oud is em nog alles draaid, was
het toch weer tijd voor nog meer snelheid en een groter beeldscherm.
Dus de komende dagen heb ik het weer erg druk met overzetten van zaken
en het installeren van games. Ik hoop dus dat ik nog tijd heb voor een log!
De specs:
Moederbord: Asus P7P55D Intel P55 LGA1156
CPU: Intel i5 750 quadcore, RAM: 4x2Gb GEiL DDR3 c7,
VGA: XFX Radeon HD5870 1024mb GDDR5
, HDD: Seagate 500Gb 7200rpm
Optical: Samsung 20x Duallayer dvd fikker, Kast:  GIGABYTE Triton
PSU: Coolermaster M520 modulaire voeding 520watt
Scherm:  Acer 22xe2x80x9d LCD met vga/dvi, type AL2216W.
Dus hier kan ik wel weer even mee vooruit lijkt me… Greetzzz en tot gauw!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

13 reacties op Jager heb een nieuwe pc!

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Een mooie pc, kun je zeker voorlopig mee voort.
    Maar de spellen vragen steeds meer.
    Je kunt van je vorige pc een mooie barbone maken.oma

  2. Renesmurf zegt:

    Je kan weer even voort! Veel plezier er mee!

  3. pleeboy zegt:

    strak moet ik zeggen alleen had ik verwacht dat je al een groter scherm had
    hier zitten de kids al op een 40 inch die vechtspellen te spelen die gekken
    ik moest van ze doorgeven dat de rest er mee door kan:-0

  4. Pasula zegt:

    Veel plezier met inrichten Jager!

  5. Redstar zegt:

    Ik heb bijna de zelfde specs als jou. Hier kun je zeker nog wel mee vooruit ja 😀

  6. NickN zegt:

    Dat is altijd leuk!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!

  7. Lady Troy zegt:

    Ziet er goed uit Jager.
    Zal je erg blij mee zijn.
    Fijne nieuwe week. Knf. van LT

  8. suske zegt:

    alles op die pc moet steeds groter en sneller gaan.
    da’s niet meer bij te benen.

  9. cubriktravel zegt:

    @Oma, een PC is niet mooi Oma, nee echt niet, ach laat ik me maar stil houden als Apple gebruiker.
    Het lijkt me een prima koop, vooral voor het gamen, lekker groot scherm, gefeliciteerd.

  10. madbello zegt:

    RAM: 4x2Gb??? WOUW! Ik leef echt nog in de prehistorie met 1x4Gb. Maar ik doe ook geen games op mijn PC wel een 26 inch scherm om heel het internet beter en overzichtelijk te kunne kijken, maar ik heb ook geen twee schermen naast mekaar. 🙂

  11. jager zegt:

    @Mb; 4 keer 2 gig en meer is de toekomst, ik moet toch een beetje bijblijven met dat gamen ja!

  12. cathleen zegt:

    mOOIE PC JAGER
    bEVALT HET ?
    VAST WEL DENK IK.
    GROETJES CATHLEEN.

  13. Patrick zegt:

    Relaxed, kun je voorlopig weer vooruit.

Geef een reactie

