Oudejaars avond filmpje 2010.

Ik had nog beloofd vorige week om een sfeer filmpje te plaatsen van onze oudejaars avond en dat moest nu toch maar eens gebeuren.
Ik heb het natuurlijk heel druk met een nieuwe pc gehad zoals ik vorige week al schreef(klik). Inmiddels heb ik nu 5 computers thuis, die het allemaal nog doen en op de een of andere manier op het netwerk zitten.
V
andaag ben ik maar eens begonnen met updaten van alle windows versies en uiteindelijk zal ik er van eentje afscheid moeten nemen want het wordt wat te vol in huis…
Geniet van het filmpje en zaterdag een nieuwe game update want ook dat doe ik natuurlijk nog steeds! (klik foto groot)



Boven; Feest in huize jager tijdens oudejaarsavond, lekker meezingen!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

10 reacties op Oudejaars avond filmpje 2010.

  1. suske zegt:

    gezellige bedoening daar bij jullie.

  2. Blij dat ik dit filmpje niet gemist heb hahahh

    Glibber heeft het een beetje erg druk met, zijn werk, zijn log en de aanloop naar de Leidse Jazzweek.
    Vandaar wat minder reacties maar lees wel hoor.

  3. Redstar zegt:

    Dat zietr er als een gezelige boel uit natuurlijk 😀 En zo hoort het ook te zijn. Party!

  4. travel zegt:

    Leidse Jazz week, hier hebben we eerst het leukste pop weekend van Europa in Groningen.
    Het is een nacht die je alleen bij Jager op ouderejaars avond hebt .. het is een nacht

  5. madbello zegt:

    Ha! Het word wel erg persoonlijk hier 😉 Maar zo te zien lekker zuipen daar 🙂

    Alsnog de beste wensen xxx

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nou het is zeker gezellig met de meiden, wel donker, maar dat komt door dat het nacht is. oma

  7. pleeboy zegt:

    gezelligheid troef en de sfeer zat er er al goed in:-)
    hier word meestal de backup pc vervangen bij een nieuw speeltje

  8. Pasula zegt:

    Sfeertje zeg!
    Altijd leuk zo’n filmpje, doet ’t goed.

  9. Lady Troy zegt:

    Leuk filmpje Jager
    Jammer dat 12 uur in de nacht
    niet plots los barste,
    dan van het een volmaakt
    filmpje geweest! Knf. van LT

Geef een reactie

