Druk met nieuwe pc…


Zoals ik 2 weken geleden al aangaf ben ik in het gelukkige bezit van een
nieuwe pc. Het is veel werk om allerlei programma’s en games opnieuw te
installeren en ik ben er dan ook erg druk mee momenteel.
Ik had vooral veel problemen bij de installatie van games via steam. Dat
wordt onder andere gebruikt voor Call of duty modern warfare 2 en zoals
regelmatige bezoekers wel weten is dat een spel dat ik veel speel en waarover
ik ook al heel veel geschreven heb. Met het spel zelf is niet veel mis maar die
applicatie om de game te spelen zorgde voor een hoop ellende met vast-
lopers en zelfs blauwe schermen. We zijn er nu wel achter wat het is maar
daar kan ik soms wel erg gestrest van worden.
Mijn nieuwe pc draait verder als een zonnetje en er staan al steeds meer
van mijn veelgebruikte programma’s op. Zo gebruikte ik gisteren voor het
eerst e-mule op deze nieuwe pc en ik viel bijna achterover van de download
snelheid van meer dan 700 kb per seconde. Ik had dat op mijn oude pc op
zijn hoogst gezien tot zo’n 70 kb p/s en dat is dus nu 10 keer zoveel…
Dan wordt het weer leuk om films en games te downloaden!
Volgende week weer meer nieuws van het Jager front…..


Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor. Bookmark de permalink .

5 reacties op Druk met nieuwe pc…

  1. pleeboy zegt:

    plug and play hoor je de verkopers altijd zeggen, maar als je thuis komt is het plug en ergenis:-)
    hoor de jongens hier ook geregeld over steam en dan leer ik nieuwe woorden:-)

  2. suske zegt:

    heel erg stressie dat vastlopen en blauwe scherm ! grrrr ((
    E-mule is een P2P download programma xc3xa0 la Limewire als ik het goed heb. Hopelijk geen spyware en andere toestanden ?

  3. Renesmurf zegt:

    ja, het is allemaal even weer inrichten en opzoeken en uitproberen en bijstellen. Maar toch, alles komt goed hoor!

  4. heerlijk he als je een nieuwe computer hebt opeens gaat alles wer veel sneller en makkelijker.
    Ik moet er eerdaags ook aan alleen nog even sparen.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je ziet er gelukkig uit op de foto, maar de aanpassing W 7 is wel eens lastig, maar het draaid wel lekker flot.
    Een goede week gewenst.oma

Geef een reactie

