Wat gamen we dan nu?

Natuurlijk ben ik met mijn nieuwe pc ondanks hier en daar wat probleempjes volop aan het gamen geslagen. Alle spellen die ik heb worden op de nieuwe pc nogmaals gespeeld en dan op het grafisch hoogste niveau en dat is bij sommige spellen echt een spectaculair verschil.
Ik heb net Call of duty, world at war nog eens uitgespeeld en op deze nieuwe pc draait het allemaal een stuk soepeler en grafisch veel mooier…
Ook heb ik world in conflict op de nieuwe pc geinstalleerd en weer eens gespeeld maar die had wat probleempjes met de direct X instellingen. Nu heb ik Fallout 3 net ook weer op deze pc gezet en binnenkort zal ik Fallout New Vegas er ook nog wel op zetten.
Ik ben ook bezig met het spelen van Battlefield Bad Company 2 maar ik moet toch zeggen dat ik Call of duty leuker vindt, zeker online. Ach het is een kwestie van smaak maar ik hoef geen tanks en vliegtuigen te besturen, ik laat het aan de skills van de soldaten liever over…
Daarom natuurlijk iedere avond even een uurtje Call of duty modern warfare 2 om het af te leren!
e387a0cb05[1]
Boven; Spektakel aan het front in Battlefield Bad company 2(klik groot)..


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game nieuws. Bookmark de permalink .

4 reacties op Wat gamen we dan nu?

  1. Renesmurf zegt:

    Je hebt ook niet zomaar wat aangeschaft!
    Dus dat gedoe allemaal loont zich wel.

  2. suske zegt:

    je bent duidelijk tevreden en dat is wat telt.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Back online, hier ook weer volop gamen, met Skype en teamspeak, het was weer een druk weekend. oma

    Een goede week gewenst. oma

  4. Lady Troy zegt:

    Ik wens je een fijne Valentijn dag en een
    hele goede nieuwe week.
    Knf van Lady Troy

Geef een reactie

