Web-log naar wordpress deel 2

Ik heb me inmiddels wat meer ingelezen in het gebruik en de mogelijkheden van WordPress en daarom even een kort vervolg op mijn bericht van een tweetal weken terug(klik). Toen schreef ik over de overgang van de Web-log applicatie typPad, dat gaat stoppen, naar WordPress.
V
oor zover nu valt te bezien kan mijn lay-out mee worden genomen naar WordPress alleen zal de manier van loggen en de opmaak zeker veranderen.
Dat geeft mij weer de gelegenheid om weer eens wat nieuws van de lay-out te maken want deze is ook alweer zo'n 3 jaar oud en de spellen in de bovenste balk zijn ook alweer verouderd.
Ik kreeg ook een reactie van Coen van web-log over het feit dat de reclame balk bovenaan gaat verdwijnen en de abonnementen verdwijnen zodat je dan kunt betalen voor bepaalde extra functies en dat klinkt niet verkeerd.
Er staat nog steeds geen reclame balk boven mijn blog terwijl ik ook al een tijdje niet meer betaal via sms omdat die telefoon het niet meer doet, maar dat zal door de overgang ook wel niet meer uitmaken.
Laten we hopen op een mooi nieuw begin en zolang mijn historie maar blijft bestaan, ben ik er klaar voor! Klik HIER voor de berichten over dit onderwerp


Dit bericht werd geplaatst in Mijn mening. Bookmark de permalink .

10 reacties op Web-log naar wordpress deel 2

  1. suske zegt:

    ik zou gewoon afwachten en zien wat de toekomst brengt.
    Indien het resultaat van web-log.nl je niet aanstaat kan je dan nog altijd emigreren.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Heb me er nog helemaal niet mee bezig gehouden, zal je voorbeeld volgen. oma

  3. Weer een hoop veranderingen overal maar of het zo goed is, ik betwijfel het

  4. Renesmurf zegt:

    Dat komt vast helemaal goed!
    Ik wens je een goede overvang!

  5. Pasula zegt:

    Ik heb me er nog niet in verdiept, komt vanzelf wel. Ben het wel zat, al die veranderingen. Vrienden van me bloggen niet meer omdat ze telkens weer moeten kijken hoe het ook alweer werkt. Als je een paar maanden niks gedaan hebt en alles is weer anders is het moeilijk om er weer in te komen. Ik heb nu wel de sneeuw weggehaald haha, goed dat je het zei. Wilde dat al eerder doen maar wist niet waar ik dat kon vinden, dus nu ieder knopje maar af en ja, eindelijk verwijderd.

  6. Redstar zegt:

    Vernieuwingen kunnen ook verbeteringen zijn. Ik denk dat deze overgang een erg positieve is.

  7. pleeboy zegt:

    weblog en punt staan gewoon op sterven vandaar dat ze het nu op deze manier gaan doen en constant die beperkingen hebben was voor mij een reden om een eigen site te hebben.
    maar waarom is je history zo belangrijk?

  8. **Jans** zegt:

    O komen er weer veranderingen?
    Ben benieuwd en eeeeh
    mijn reclameblak staat er wel:(

  9. madbello zegt:

    Als ik jouw was zou ik voor alle zekerheid een html kopie maken van je site, je weet maar nooit.

    deze programma wekt aardig goed: http://www.httrack.com/ dan heb je in ieder geval alles veilig op je harde schrijf.

Geef een reactie

