Ik heb gestemd.

Ik heb gestemd dus ik mag wat van de uitslag vinden. In het verleden liet ik stemmen vaak langs me heen gaan want hier in Limburg is het toch alleen maar CDA wat de klok slaat.
Tot vandaag eigenlijk want sinds heel lange tijd is er een nieuwe partij de grootste geworden en het is niet de partij waarvoor ik gestemd heb. De PVV is hier de grootste geworden terwijl ik juist voor die andere regeringspartij heb gekozen.
Ik heb de uitslag gistere
n niet gevolgd maar zag rond een uur of twaalf wel een aantal toespraken van onder andere Roemer en Cohen en die bleken toch enigszins voorbarig. Ze klonken alsof ze gewonnen hadden terwijl de beide partijen volgens mijn uitslagen toch behoorlijk verloren hebben.
Ze waren blij dat de meerderheid in de 1e kamer niet gehaald was terwijl dit later toch anders uitpakte en nu pas echt duidelijk wordt rond 25 mei. Een tegenstem tegen een beleid waarmee nog niet eens begonnen is lijkt me toch wat vroeg.
De enigen die echt kunnen juichen zijn natuurlijk Wilders, maar zeker ook Rutte met veel winst en Pechtold die zijn partij D66 ook flink zag groeien.
We wachten het dus  nu maar weer even af hoe het verder gaat en in die tijd moet ik hier in deze PVV provincie even wennen aan het nieuwe beleid…Zouden we hier nu al tuigdorpen gaan krijgen? Waar zouden die komen? Nou dat is in ieder geval een leuk thema voor de Carnaval wat hier het komende weekend losbarst!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn mening. Bookmark de permalink .

8 reacties op Ik heb gestemd.

  1. suske zegt:

    hopelijk hier geen verkiezingen want als wij jullie trend volgen kan alles alleen maar erger worden.

  2. cathleen zegt:

    Hallo Jager
    Ben ook wezen stemmen.
    We wachten het maar af wat we allemaal op ons dak krijgen.
    Gaat ook carnaval kijken maar we komen niet naar LImburg te ver voor ons.
    hahahaha
    Fijn weekend en maandag kom ik wel langs taart halen bij je.
    Groetjes Cathleen.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig kan men tijdens de Carnaval het verdriet weg drinken. oma

  4. Ik denk dat het zeker een onderwerp gaat worden van het carnaval.
    Snap wel dat veel Limburgers het niet meer met het CDA eens zijn, maar deze uitslag is inderdaad verontrustend, kan me indenken dat je er niet blij mee bent.

  5. Redstar zegt:

    De SP heeft wel degelijk winst gemaakt. En mensen die op het huidige kabinet stemmen zijn egoxc3xafstisch, of geven niets om hun medemens

  6. Renesmurf zegt:

    Of je nou PVV kiest of CDA of VVD, het is allemaal even fout.
    Racisme heb ik een hekel aan.

    GroenLinks is overigens ook gegroeid, tegen de verwachtingen in.

  7. travel zegt:

    Laten we hopen dat deze regering 25 mei geen meerderheid krijgt voor de 1e kamer, want het is een asociale regering die ongelijk verdeeld, HUP Carnaval vier nu ha ha. 🙂

  8. pleeboy zegt:

    wat ik zo raar vind is dat niemand op de wilders en rutte heeft gestemd wat ik op veel sites lees
    maar ondertussen winnen ze wel veel stemmen.

Geef een reactie

