Carnaval ien Rooij 2011

Als eerste dank voor al de felicitaties, via mijn hyves, mijn facebook en natuurlijk hier via mijn blog. Het is even wennen als 39 jarige maar ik ben in ieder geval nog niet ouder als mijn schoenmaat…
La
at ik voorop stellen dat ik helemaal niks heb met carnaval. Ik ben geboren en getogen in Friesland en heb het nooit gevierd. Het is ook een Katholiek feest en daar heb ik ook al niks mee.
Ik heb het diverse malen geprobeerd maar helaas is het gewoon niet mijn smaak. Niet de muziek, niet het verkleden en misschien alleen het zuipen maar dan toch meer om te genieten en niet om 3 of 4 dagen laveloos te zijn.

Het is ook wel fijn om maandag ochtend alleen in de trein te zitten naar je werk terwijl de rest van Limburg nog aan het bijkomen is van de eerste carnavals dag.
Als het even meezit dan gaan we zondag wel even naar de kinderoptocht te kijken en wat van de sfeer te proeven en dat is dan nog wel gezellig.
Het begint hier natuurlijk ook op zaterdag na de buitenzitting in Venlo, begint hier rond twee uur in de middag live muziek en een grote glijbaan in een zwembad om de rutsch te doen in het carnaval of zo en daarna gaat het feest los in een drietal grote tenten in het centrum.
Ik was er weer niet bij dit jaar, maar dochter Denise was haar stem weer kwijt aan het einde dus het moet wel weer gezellig zijn geweest.(klik foto's groot)

Boven; Muziek, spandoeken en drukte genoeg bij de kinderoptocht.(klik)

Boven; Een trommelfiets met clown, altijd van de partij(klik)

Boven; Schitterend zonnig weer en veel confetti…(klik groot)

Boven; De kar met de jeugdprins erop, altijd een groot gevaarte.(klik)

Boven; In het centrum wordt het alweer aardig druk met de intocht.(klik)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws. Bookmark de permalink .

8 reacties op Carnaval ien Rooij 2011

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuk en mooie praalwagens en fiets.
    Leuke themaxe2x80x99s, ook de actualiteit is meestal welaanwezig, al een beetje bij gekomen. oma

  2. pleeboy zegt:

    volgens mij zijn je collega“s heel blij met jouw,jij wilt gewoon werken:-)
    mij boeit het ook niet, het moet je met de paplepel in zijn gegoten denk ik dan

  3. iedereen heeft gelukkig mooi weer gehad met carnaval.
    Ennuhhhh, je voeten groeien niet meer dus er komt een dag dat je je schoenmaat in gaat halen.

  4. Redstar zegt:

    Aan carnaval zal ik ook geen energie besteden. Ik heb het nooit begrepen.

  5. travel zegt:

    Wat een feest en ook nog mooi weer erbij.

  6. suske zegt:

    altijd leuk om zien die carnavaltoestanden.

  7. Renesmurf zegt:

    Alaaf alaaf, wat een vrolijke bende toch he, gezellig!

  8. cathleen zegt:

    Leuk die carnaval altijd.,
    Alleen die kou vind ik niet leuk.
    Dit jaar hadden we mooi weer gelukkig.
    hahhaaa
    Groetjes Cath.

Geef een reactie

