Mijn log is nu 6 jaar jong!

Even had ik geen idee waar ik over zou schrijven vandaag. Ik was echt op zoek naar inspiratie, want ik game nog dezelfde game en in het nieuws is het alleen Japan en Libixc3xab waarover alleen maar slecht nieuws te schrijven is. Maar toen scrolde ik naar beneden en zag ik ineens dat mijn blog alweer 6 jaar en 2 dagen oud(jong) is!
Het begon hier allemaal net zoals nu met twitter eigenlijk. Het was een trend en ik las erover in de computer idee geloof ik. Het idee was om te gaan schrijven over mijn game ervaringen en ik zat toen ook veel online te gamen met een aantal Internationale vrienden en we vormden toen een clan. Zij volgden mijn nieuws en daarbij probeerde ik in het algemeen uit te leggen wat het gamen inhield. Later kwam daar de humor plaatjes bij en de raad spelletjes en ten slotte ook veel persoonlijke berichten.
Inmiddels staan hier 1418 berichten met 42626 reacties en heb ik nog steeds dagelijks zo'n 100 pageviews. In totaal zijn hier inmiddels in 6 jaar tijd zijn er meer dan 200.00 bezoeken geweest met meer dan een half miljoen pageviews. Duidelijke een moment om bij stil te staan…HIER het eerste bericht, info over call of duty!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn weblog resultaten. Bookmark de permalink .

6 reacties op Mijn log is nu 6 jaar jong!

  1. suske zegt:

    er is duidelijk veel veranderd in die zes jaar dat je blogt, vooral bij de reacties zie ik namen waar ik nog nooit van gehoord heb.
    times they are a changing en da’s duidelijk te zien.
    nog vele blogjaren.

  2. Renesmurf zegt:

    Ja, zo gaan die dingen.
    Elke dag komt er een dag bij, en na verloop van tijd zijn we 6 jaar en twee dagen verder.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ook al 6 jaar, we zijn gelijk begonnen met web-log.
    Wel grappig dat we het zolang volhouden er zijn er veel mee gestopt.
    Op naar de volgende 6 jaar, proost. oma

    ot, ik las net, Engeland telt ruim 50,7 miljoen inwoners.
    Dat wist ik niet, ja veel meer dan bij ons.

  4. Redstar zegt:

    Gefeliciteerd met je zes jaar en 2 dagen. Dat is toch al weer een hele ruk.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zoon lief baald hij kan niet online komen, mist mooi zijn game maten. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog.
    Of op de website waar de programmaxe2x80x99s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

  6. madbello zegt:

    God god godverdomme!!! Zie ik het nu pas!? Gefeliciteerd man! En natuurlijk nog vele blogjaren. Nog wat gemerkt van de WP overgang? Van buiten zie ik geen verschil.

Geef een reactie

