25 maart pannenkoeken dag!

Wij eten vrijwel nooit pannenkoeken en gisteren voor het eerst dit jaar heb ik weer eens pannenkoeken staan bakken en natuurlijk vooraf een heerlijke bord snert.
Pannenkoeken met spek en banaan had ik gemaakt en ze smaakten heerlijk. Toen ik gisteren avond even naar de radio luisterde had men het daar over pannenkoeken eten en ik dacht gelijk dat moet wel toeval zijn…
Blijkt het dus op 25 maart nationale pannenkoeken dag te zijn. Zou ik onbewust dat geweten hebben? Geen idee want het was niet echt pannenkoeken weer..
Nou ze smaakten heerlijk en ook vandaag bij de lunch werden er nog een paar koude pannenkoeken gegeten en dat was ook weer smullen.
Vandaag, 26 maart is het Japan dag, het is maar dat u het weet als u vanavond Sushi hebt gegeten was dat vast geen toeval…!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn nieuws. Bookmark de permalink .

7 reacties op 25 maart pannenkoeken dag!

  1. suske zegt:

    pannenkoeken en japan op xc3xa9xc3xa9n dag.
    moet kunnen
    en nog smakelijk ook.

  2. Renesmurf zegt:

    japan dag, pannenkoekendag, ze verzinnen steeds wat.
    Ik lust wel een pannenkoek op zijn tijd, en als ik autorij is dat in mijn jappannertje.

  3. Nog nooit van pannekoeken dag gehoord maar hoe dan ook ik vind het altijd lekker en zeker met spek.

  4. cathleen zegt:

    Ik heb er nog nooit van gehoord.
    Maar je hebt er van genoten.
    Japan dag ook nog nooit van gehoord.
    Lust wel pannekoeken met spek alleen en soms met kaas.
    Gefeliciteerd met je blog hopelijk komen er nog vele jaren erbij.
    Zal je ff erop zetten want je staat er nog niet tussen zag ik.
    GRoetjes cath,

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Een Hollandse pannenkoek gaat er wel in.
    Goed gevuld, maar altijd extra stroop er over. oma

  6. Lady Troy zegt:

    Wij hebben met de boodschappen ook alles voor pannenkoeken bakken gekocht en gaan dat van de week nog eten.
    Toevallig…niet wetende over een pannenkoekendag op de
    25 ste…had ik het er met mijn DJ over…dat ik wel weer is pannenkoeken lust.
    Grappig he.
    DJ bakt ze hier altijd… dan smaken ze veel lekkerder als dat ik ze zou gaan bakken.
    Fijne rest van de week Jager. Knf. van LT

  7. Pingback: Pannenkoekendag 2013 | Jagers weblog

Geef een reactie

