1 april

Vandaag is het weer 1 april en eigenlijk heb ik geen enkele grap gehoord of gelezen, behalve wat oude auto grapjes in de telegraaf(klik). Dat kan natuurlijk ook komen omdat ik vandaag thuis heb gewerkt en dus eigenlijk geen collega's heb gesproken die mij in de maling zouden kunnen nemen.
Natuurlijk is 1 april nog niet voorbij maar ik kom vandaag niet meer buiten en verwacht dus ook geen grappen meer tegen te komen.
Toen dacht ik ineens aan de voorspelling van dat prachtige weer morgen, supermarkten vol met barbecue spullen, dagje uit plannen, volle terrasjes en dan 1 april grap!
Het zou toch zo maar kunnen, dat het een afspraak tussen weermannen is om er een mooie weersvoorspelling tegenaan te gooien op 1 april.
Dus niet teleurgesteld zijn als het morgen regent, dan bent u nu gewaarschuwd! Mocht het dan toch 23 graden worden dan valt het dus gewoon mee…
Heeft u nog een leuke 1 april grap gehoord of meegemaakt vandaag?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor. Bookmark de permalink .

8 reacties op 1 april

  1. suske zegt:

    behalve dat enkele kinderen van de karateclub er in geslaagd zijn om een papieren vis op mijn rug te plakken is er niets meldenswaardigs op dat vlak gebeurd.

  2. Renesmurf zegt:

    ja, deze http://www.tattookids.nl/
    Maar ik vrees echter dat 1 april zijn langste tijd heeft gehad.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nee, geen grap of groll.
    Wel kikkers in de vijver en die hadden ook geen tijd voor 1 april.
    Morgen wel een top dag. oma

  4. pleeboy zegt:

    geen last van gehad maar we waren ook dan te druk bezig waar me morgen op het terras te vinden zijn:-)

  5. Redstar zegt:

    Dat je U zegt tegen mij vind ik al een behoorlijke 1 april grap.

  6. jager zegt:

    @redstar: ik zeg altijd u hoor;)

  7. Het lijkt wel of er steeds minder goede 1 aprilgrappen zijn, ik heb er ook niet een gehoord of gelezen.

  8. sillyme zegt:

    Inmiddels al 4 april maar de allergeweldigste is die van mijn twee buurkindjes van 2 en 4! Mijn vriend kwam thuis en die kids riepen “je veter is los”! Hij natuurlijk meespelen …. die gezichtjes! Geweldig!

Geef een reactie

