hard aan het werk

d1d97bb273[1] Vandaag stond er een artikel in de krant over Aziaten die saaie levels doorgamen voor geld.(KLIK voor artikel)
Ik zou ook wel de hele dag willen gamen voor geld dacht ik nog, maar eigenlijk lijkt het me erg zwaar werk.
Vandaag werk ik in ieder geval thuis en kan ik met de laptop in de tuin zitten, lekker genieten van het  mooie weer deze week.
Ach ik zou me ook in de tuin wel kunnen vermaken met een saaie game level vandaag, hahhah.

 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor. Bookmark de permalink .

10 reacties op hard aan het werk

  1. suske zegt:

    als je maar van het mooie weer geniet !

  2. lindakwakernaat zegt:

    heyyyy lang gelee,
    ik werk ook thuis, alleen helaas zonder laptop,
    geniet ervan

  3. lindakwakernaat zegt:

    heyyyy lang gelee,
    ik werk ook thuis, alleen helaas zonder laptop,
    geniet ervan

  4. lindakwakernaat zegt:

    whahaha das 3

  5. Zou inderdaad een superbaantje voor jou zijn 🙂

  6. travel zegt:

    Als je maar een goed netwerk hebt van mensen die op jou account spelen, zo ik begrijp.

  7. sillyme zegt:

    Als je aan mijn zoon vraagt wat hij wil worden! Dat dus!!

  8. Redstar zegt:

    Ik had het ook gelezen. Je zal het maar moeten doen. Niet echt leuk vrees ik. Geniet van het weer!

  9. pleeboy zegt:

    en jij maar denken dat je een droombaan heb?:-)
    keep on deaming

  10. madbello zegt:

    Mijn zoon zegt ook dat het hem een droom zou zijn om betaald te mogen gamen voor werk 🙂

Geef een reactie

