Jiskefet

Vandaag was Goeiesmorgens de musical op tv en normaal gesproken ben ik niet zo van de musicals, maar dit keer heb ik toch maar even gekeken.
Het is een een musical afgeleid van de succesvolle serie Debiteuren, crediteuren van Jiskefet.(klik voor link naar Jiskefet site)
Ik was echt een liefhebber van die Jiskefet series en kan me goed herinneren dat we na oefeningen bij de luchtmacht zijn terug gereden met de dvd's van Jiskefet op.
Dan was het altijd een dolle boel, ondanks dat je kei kapot was en blij was om naar huis te gaan.
Heerlijk die humor, juffrouw Jannie, Edgar, Storm enzo..
Kantoor humor waar ik soms bijna mezelf in kan voorstellen maar ik werk tegenwoordig alleen op een kantoor en ook nog eens vaak thuis dus mijn situatie is heel anders.
Het is in ieder geval een leuke musical en dat kan ik van vele andere niet zeggen want die heb ik nooit gezien!


Boven; De beroemde sinterklaas scene waar sinterklaas wordt gespeeld door
Hans Teeuwen Klik voor Tube van die scene.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn mening. Bookmark de permalink .

7 reacties op Jiskefet

  1. Pasula zegt:

    Een collega van me had dit gezien en was ook al zo enthousiast. Mmmm misschien moet ik ook maar eens kijken.

  2. suske zegt:

    Jiskefet heb ik destijds ook naar gekeken.
    Ik ben geen fan van musicals maar kan me inbeelden dat dit wel de moeite zal zijn.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Helaas nooit gezien, de uitspraak is wel een vermaard begrip geworden. oma

  4. Redstar zegt:

    Musicalmuziek heeft wel wat. Echter, ik zou de knap van de tv er niet voor indrukken.

  5. cathleen zegt:

    Wij waren op vakantie en heb hettoevallig wel gezien leuk die humor van hun.
    Fijne paasdagen jager.
    Beloof mooi te worden.
    Gaat verder heb nog zat te doen.
    Groetjes Cathleen.

  6. Lady Troy zegt:

    Keken wij ook altijd naar
    DJ en ik naar Jiskefet.
    Zo te zien doen de oudjes het
    via een Musical het nog best.
    Ik wens je fijne Paasdagen Jager.
    Knf. van LT

  7. pleeboy zegt:

    een musical ervan?
    dan kan je beter stoppen op je hoogtjdagen

Geef een reactie

