Aan het biken

Jawel, sinds enkele dagen heb ik een mountainbike, het is een tweedehands fiets die bij iemand hier in de straat over was. Natuurlijk erg leuk om te krijgen maar het toeval wil dat ik een week eerder nog thuis had gezegd dat ik wel eens een mountainbike zou willen om hier door de bossen te racen. We wonen hier naast een groot bosrijk natuurgebied en hoewel ik er dagelijks gedeeltelijk doorheen aan het hardlopen ben, is biken nog veel mooier!
De paden door deze bossen zijn speciaal voor mountainbike gemaakt en zo kun je veel meer paadjes ontdekken dan met hardlopen en zo heb ik al een aantal nieuwe hardloop routes ontdekt.
Het is wel even wennen ten opzichte van hardlopen maar het is een leuke afwisseling en je ziet nog meer van de mooie natuur hier in de omgeving.

Vandaag een rondje door langs Overloon en door de bossen naar de Schaartsven om dan via de Geysterse bossen door het bos te fietsen waar ik normaal doorheen ren.(klik groot en volgende week meer).

Boven; Ik aan de start van een rondje biken door de Geysterse bossen.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

15 reacties op Aan het biken

  1. suske zegt:

    da’s in ieder geval een aktieve hobbie.
    veel plezier met deze bike.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dat is een leuk cadeautje, zo vergroot je mooi je afstanden op een actieve manier. oma

  3. linda zegt:

    en, ……
    zadelpijn???

  4. Renesmurf zegt:

    Fietsen is leuk, het gaat lekker snel en je ziet toch heel veel!

  5. jager zegt:

    Het gaat veels te snel voor zadelpijn:P

  6. pleeboy zegt:

    nu pas?
    mijn mountainbike is net zo oud als mn zoon en die zijn ouder dan jouw kids
    shame on you als sporter:-)))

  7. Redstar zegt:

    Das leuk man.

  8. Marjanneke zegt:

    Ik heb een hekel aan fietsen. Misschien is dat gekomen doordat ik vroeger door het vlakke landschap naar school moest fietsen en gevoelsmatig altijd wind tegen had.
    Nu vind ik fietsen alleen leuk met mooi weer, weinig wind en in de bossen (en gelukkig hebben we die genoeg hier).

  9. Op de fiets geniet je voor niets zeggen ze, en het is nog waar ook.

  10. Pasula zegt:

    Wat sportief jager, dat doe je goed!

  11. Lady Troy zegt:

    Heerlijk om te doen Jager, leuk kado!!!
    Geniet ervan. Knf. van Lady Troy

  12. madbello zegt:

    En zo kom je natuurlijk veel verder en verder, maar shag roken kost minder tijd ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜‰

  13. Jager zegt:

    hahah, maar daar was ik al 3 jaar geleden mee gestopt en fietsen is lekkerder!:P

  14. tine zegt:

    Tja, jij bent veel sportiever dan ik, ik mag dan wel weer een fiets hebben ( en hem ook nog gebruiken) maar een mountainbike, nou nee, ook al heet het model van de fiets country, ik houd het wel bij een rondje boodschappen of een stukje door de duinen…

Reacties zijn gesloten.