Thuis ook op Google streetview

Sinds kort blijkt het streetview camera-autootje van Google ook door onze
straat gereden. Dat moet ergens in het voorjaar zijn geweest want eerder
heb ik er nog niks van gezien terwijl ik regelmatig Google maps gebruik om
een hardloop rondje uit te zoeken. (klik voor de maps link naar onze straat)
Heel de buurt is blijkbaar in kaart beeld gebracht en dat is wel handig voor
huizen kopers lijkt mij maar toeristen of zo zullen er volgens mij niet veel
gebruik van maken. Ik zal het voor hardlopen ook niet echt gebruiken maar
het is toch wel een grappige toepassing.

Is jouw straat ook in streetview te vinden? Plaats de link(rechtsboven de
foto in streetview) in je reactie, dan maken we er een leuk logje over!

Boven, Aan de linkerkant ons huis in de streetview, surfen door de straat!


 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws. Bookmark de permalink .

10 reacties op Thuis ook op Google streetview

  1. suske zegt:

    Ik heb er geen foto uit mijn straat aangetroffen.
    misschien zorg ik daar zelf voor.
    Deze komt uit mijn buurt.
    http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=il

  2. suske zegt:

    oeps link werkt niet zoals het hoort vrees ik.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ik gebruik streetview best vaak, als ik ergens moet zijn kijk ik van te voren, zo hoef ik ter plaatse niet te zoeken.
    Via deze weg willen we je hartelijk danken voor de steun die je ons hebben gegeven via de weblog, Tommy heef nu geen pijn meer, maar is wel veel te jong gestorven,dit heeft ons goed gedaan. oma

  4. madbello zegt:

    Ik hou de straat waar ik tijdelijk woon toch maar even geheim ๐Ÿ™‚ ze mogen veel weten en zien van me, maar dit is net een stap te ver ๐Ÿ˜‰

    @Oma gecondoleerd…

  5. Redstar zegt:

    Ik gebruik het
    nooit.

  6. tine zegt:

    Onze straat staat er niet in, op google maps is het ook al jaren niet vernieuwd aan mijn tuin te zien ๐Ÿ™‚
    Ben benieuwd of ook onze wijk/straat ooit nog eens in streetvieuw te bekijken is.

  7. pleeboy zegt:

    sterker nog ik sta er ook zelf op maar dan van de achterkant
    leuk maar internetten is anoniem en dat wil ik zo houden ook:-)

  8. cathleen zegt:

    haahah
    Ja onze straat is ook in streetvieuw.
    Ik gebruik het nooit.
    Mijn mannetje heeft het weleens gezien.
    IK weet niet of ik dat wel hier wil neerzetten.
    een hoop wil dat niet dus zal je misschien niet veel opschieten denk ik.
    Fijn weekend jager.
    Leuk dat jullie huis er stond.
    Groetjes Cathleen.

  9. cathleen zegt:

    nee ik had me vergist
    onze straat staat er niet in jager
    groetjes cathleen.

Geef een reactie

