Call of duty mw 3 gaat eraan komen!

Ik heb call of duty black ops eigenlijk gewoon overgeslagen maar gelukkig is er nu de aankondiging van de nieuwe call of duty modern warfare 3(klik).
Zo begon het met deel 2 ook en er kwam steeds meer nieuws en beelden naar buiten en het werd ook steeds mooier!
Momenteel zit ik er nog over na te denken om alsnog die call of duty black ops te kopen maar was ook nog niet helemaal klaar met modern warfae 2 wat ik nog steeds wekelijks wel even online speel
.
Ik heb er in ieder geval weer zin in maar eerst komt ook nog Battlefield 3!
d5fcc6753e[1]
Boven; In de Engelse trailer natuurlijk Londen met de st. Pauls Cathedral.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn call of duty news. Bookmark de permalink .

6 reacties op Call of duty mw 3 gaat eraan komen!

  1. suske zegt:

    waarom ben ik geen game freak zoals zoon en dochterlief ?
    Geen idee, maar als ik er ooit aan begin ben ik verloren vrees ik.

  2. Renesmurf zegt:

    Je moet toch keuzes maken in het leven, alles doen kan nu eenmaal niet.
    Maar beter zo dan je vervelen!

  3. Off topic, volgde basketbal ook nooit maar heb ontdekt hoe spannend het kan zijn.
    Zat vanmiddag voor tv te kijken alsof het een WK finale voetbal was, alleen dan met meer scoringskansen.
    Morgenmiddag zit ik bij de allesbeslissende finale op de tribune lijkt me heel spannend worden.

  4. Lady Troy zegt:

    Fijne Zondag Jager.
    Zo te zien vermaak je je wel. Knf. van LT

  5. linda zegt:

    lol j hebt nog aardig wat huiswerk te doen!!
    haha ik hou het maar bij kippenschieten

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Kijk nog wel eens mee, maar zelf spelen komt er niet van.
    Ben gewoon te snel dood. oma

    Ot, een poot en lik van Benno, hij voelt zich erg welkom geheten door je.

Geef een reactie

