Hopen op slecht weer!

Ik heb call of duty black ops dan toch maar gekocht want ik heb alle andere delen ook. De recensies zijn lovend en de vorige “tussen” game van Treyarch, de uitgever die deze game heeft gemaakt, was ook niet onaardig.
De vorige “tussen” game was Call of duty world at war en daar heb ik ook aardig wat uurtjes mee gespeeld. Helaas is er online niks meer te doen met die game maar het was toch goed gemaakt.
Ik zeg “tussen” game omdat de normale uitgever van de call of duty serie Activision is. Zij geven de game engine(de motor waarop de game draait) aan Treyarch om er een vervolg game op te maken zodat de serie mooi jaarlijks doorloopt en we dus nooit lang hoeven te wachten op een nieuw deel van Call of Duty.
Vorige week kondigde ik al aan dat er een nieuw deel aan zit te komen en die zit te komen en dat deel wordt dan weer gemaakt door de originele uitgever Activision.
Tot die tijd kunnen we ons dus nog even vermaken met Black ops en dus hoop ik op wat  minder mooi weer zodat ik wat game tijd kan inlopen op de gamers die al in 2010 zijn begonnen met deze game…
ab66a146b4[1]
B
oven; Ik duik de komende dagen dan maar in Call of duty, Black ops….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game nieuws. Bookmark de permalink .

4 reacties op Hopen op slecht weer!

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Er zijn er meer die met smart op een bui regen zitten te wachten.
    Menig kamertje is weer aardig over verhit door dit spel. oma

  2. pleeboy zegt:

    ons slecht weer geven zodat jij kan spelen?
    als je slim bent koop je maar een laptop:-))

  3. Redstar zegt:

    Het nieuwe deel, de trailer, ziet er waanzinnig uit. En ook de verhaallijn zal geweldig worden.

  4. linda zegt:

    lol helaas we hebben zalig weer gehad
    nu mag jij ff spelen!!

Geef een reactie

