Call of duty, black ops-1

Dan nu mijn eerste review van call of duty black ops. Sinds dit weekend speel ik het dus en doordat het eindelijk eens een paar dagen game weer is ben ik veel aan het knallen geweest.
De single player is leuk om een keer te spelen want je komt op veel verschillende locaties waaronder Vietnam en Cuba.
Het verhaal in de game is goed opgezet maar helaas duurt het veel te kort. Ik had het op zondag na een uurtje of 4 knallen al uitgespeeld.
Natuurlijk is dit een echte online game en daar is dan ook veel te beleven. Het is dezelfde opzet als Call of duty modern warfare 2 maar dan met wat leuke extra toevoegingen.
Zo kun je nu je updates zelf kopen met de gescoorde punten verdien je daarom geld en dat maakt het voor ieder soort speler erg interessant om de juiste spullen te kopen en zo je eigen elite soldaten te maken waarmee je online kunt spelen.
Natuurlijk moet je wel steeds hoger in rang komen om ook meer keuzes in wapens en opties te krijgen maar dat kan vrij snel gaan als je een ervaren gamer bent zoals ik(kuch, kuch…)
Binnenkort meer als ik verder gevorderd ben in de game en donderdag komt er eerst weer een nieuwe game nerd(freak)(klik)! Je kunt nog reageren daarop!
..

B
oven; Mijn zelf ingerichte soldaat met een Famas geweer(klik groot)….

B
oven; Net een headshot gescoord met een m16, het begin wapen(klik).

B
oven; Nu ook weer paketten uit de lucht maar nu met Chinhooks(klik)..


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews. Bookmark de permalink .

7 reacties op Call of duty, black ops-1

  1. suske zegt:

    laat die oorlog maar op het www uitgevochten worden.

  2. je hoopte op slecht wer zodat je kon spelen nou ja je hebt zondag je zin gekregen.
    Hopelijk diyt weekend toch maar weer mooi weer, sorry hoor.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je hebt geluk gehad, het heeft lekker geregend de laatste dagen, jammer dat er ook gewerkt moet worden. oma

  4. pleeboy zegt:

    en dan te bedenken dat we nu een lagweekend met slecht weer krijgen
    wat zal jij in je nopjes zijn:-)

  5. Lady Troy zegt:

    Fijn Pinkster Weekend Jager.
    Je vermaakt je er vast wel mee…tussen de regens
    en mooi weer uren door…
    Knf. van LT

  6. linda zegt:

    o jee de zon schijnt!
    1e pinksterdag niet gamen dus

  7. Pingback: Black ops 2 deel 1 | Jagers weblog

Reacties zijn gesloten.