Game nerds deel 3

Vandaag dan alweer deel 3 in de gamenerd serie en ik heb er reeds een menu item van gemaakt in de linker kolom waarin de eerste winnaar, Leidse Glibber reeds staat vermeld.
De winnaar van de vorige week is oma met een nagel bijtende game blijkbaar.  Oma wordt binnenkort toegevoegd aan de lijst der winnaars!
Vandaag hebben we een hele jonge game nerd en nu dan ook weer de vraag welke game deze kid te lang gespeeld heeft zodat hij er nu zo uit ziet.
Het orgineelste antwoord krijgt weer een linkje in het linker menu en over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn raad spelletjes. Bookmark de permalink .

8 reacties op Game nerds deel 3

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hoer, eeuwige roem is me tendeel gevallen, ben zo blij als een kind.
    Deze week, ik heb een spetterend spel gespeelt. oma

  2. suske zegt:

    ik laat de eer maar aan de anderen.
    van gamen heb ik geen kaas gegeten.

  3. jager zegt:

    @suske, je kan het bij deze toch wel proberen of hebben ze games in Belgie? 😛

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Volgens mij worden deze spelen over de hele wereld gespeelt, tot in de uithoeken. oma

  5. Redstar zegt:

    FInd the spot hehehe die heeft heel wat vlekken zeg.. 😀

  6. poppie zegt:

    Mogguh jager .

    Whaha dat arme kind met ze vlekken .
    Nou ik ben niet zo game type dus zal het echt niet weten .
    Ben vroeg he ja ik ga zo me mama haar huis versieren *SMILE*

    Ik wens je een fijn weekend .
    Liefs poppie

  7. renesmurf zegt:

    Ik vind haar wel een beetje zielig, zo met die waterpokken.

  8. Lady Troy zegt:

    Dat moet een …Pokken game …geweest zijn… Jager.
    Fijne Zondag. Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

