Black ops update 3

Alweer tijd voor een nieuwe call of duty black ops update want inmiddels heb ik in de multiplayer modus de prestige modus gehaald.
Voorgaande review delen staan hier(deel 1)(deel 2).
Afgelopen zondag zat ik op de hoogste rang en dat betekend eigenlijk dat ik nu weer helemaal opnieuw kan beginnen en dan een nieuw icoontje krijg en meer keuzes krijg bij het aanmaken van mijn gepersonaliseerde soldaten.
Wat er verder gebeurd als ik de prestige in ga weet ik nog niet want ik ben er nog niet aan begonnen want het grote nadeel is ook dat je dan je favoriete wapens tijdelijk kwijt raakt omdat je ze opnieuw moet vrij spelen.
Wat ik wel heb ondervonden dat mijn lievelingswapen de AK47 is. In zowel de hardcore modus(waarbij je geen vizier hebt en veel sneller dood gaat) als in de normale modus schiet ik er heerlijk mee weg. Voor sommige kleine maps is de AK47 U beter met snel vuur en hand grip maar daar heb ik het de vorige keer al over gehad.
Ik heb ook een beetje aan mijn logo gewerkt en zo heb ik nu de kroon van real(wat zowel echt maar ook koninklijk betekend) als mijn Fal(klik) erin verwerkt. Hoewel het nu wel een beetje Chauvinistisch overkomt maar zo weten je medespelers in ieder geval dat je gewoon een Hollander bent en dat scheelt met de vele servers hier in Nederland.
Ik speel nog even door voor mijn Kill-death-ratio wat te verbeteren, waarover ik het al eens eerder heb gehad op mijn log(klik)voordat ik weer opnieuw begin met mindere wapens. Momenteel sta ik net iets boven de 1 op 1 maar dat werd de laatste spellen voornamelijk goed gemaakt doordat je dan alle wapens en mogelijkheden hebt en daar maken we dus nog even een paar dagen gebruik van voordat we de prestige modus ingaan(er zijn nog maar 15 prestige modus te gaan…)
Wanneer ik daarmee begin zal ik u verder informeren over mijn voortgang!

B
oven; Een gewonnen potje met mij op de eerste plaats (klik groot)….

B
oven; Weer een gewonnen potje en mij op de eerste plaats zonder ook
maar 1 keer dood te gaan in deze ronde…!(klik groot).

B
oven; Het wordt saai maar weer sta ik op de eerste plaats…(klik groot).

B
oven; Ik heb laatst ook wat filmpjes terug gekeken van mij game
activiteiten en dat is echt leuk je kunt met een klik op de knop alle gamers
volgen en zo leren hoe andere spelen en waar ze zich verstoppen.
Ik zal kijken of ik eens zo'n filmpje online kan zetten..


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn call of duty news, Mijn Game Reviews. Bookmark de permalink .

11 reacties op Black ops update 3

  1. Redstar zegt:

    Het is een erg leuk deel in de COD reeks vind ik. De m-player heeft geweldige mappen vind ik zelf.

  2. het is echt weer om te spelen, een vroege herfst dit jaar.
    Alle paarden staan er weer op hoor hahhah.

    Off topic, De Lakenfeesten barsten morgen los.
    Wel logs op onregelmatige tijden maar geen tijd voor reacties, na mandag is het leven hopelijk weer normaal.

  3. Weet niet wat er met mijn tekst gebeurd is maar hij maakt het wel heel erg gek.

  4. jager zegt:

    @LG; is niks met je tekst hoor!:)

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dan heb je goed gespeelt, onze zoon heeft heel wat wapens leren kennen via het spel. oma

  6. linda zegt:

    lol ik blijf erbij ik hou me bij kippenschieten …
    (zefs dat gaat me niet zo goed af) haha

  7. cubriktravel zegt:

    Het enige wat me leuk lijkt om te spelen is een potje virtuele voetbal.;)

  8. suske zegt:

    ziet er verslavend uit.
    daarom dat ik er best niet aan begin.

  9. Lady Troy zegt:

    Wat leuk dat je no 1 bovenaan stond Jager.
    Maar lullig is
    dat je met elke winst
    je verworven wapens
    kwijt raakt om opnieuw te beginnen
    met de volgende level.
    Vind ik niet helemaal in de haak…aan dat spel!
    Hxc3xa9 een fijn Weekend wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

  10. cathleen zegt:

    Leuk dat je alle potjes hebt gewonnen.
    ZO blijft het spannend.
    Ben benieuwd naar je filmpjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  11. Lady Troy zegt:

    ps.
    Ik zie …dat ik hier met …Pokkengame…
    gewonnen heb….bij nerds 3
    Ha haaa
    Leuke Zaterdag wens ik je….het kan dan …pokkenweer…worden …en een excuus om te gamen zijn.
    Zondag is het bloed heet weer en Maandag ook…Knf. van LT

Geef een reactie

