Black ops update 5

Vandaag weer een nieuwe call of duty black ops update en deze keer een beloofd stukje in game film van mij in de hel op aarde!
Voorgaande review delen staan hier(deel 1)(deel 2)(deel 3)(deel 4).
Ik ben inmiddels met de eerste aangekondigde prestige modus begonnen, en alweer over de helft. Zoals in het logo rechtsboven is te zien heb ik alweer level 40 gehaald en dat terwijl prestige in black ops alweer bij 50 begint. Ik denk dus dat het redelijk snel kan gaan met die prestige modussen en zeker sneller als in modern warfare 2 waar ik de helft heb gehaald maar de prestige pas bij 55 begon.
Op mijn favoriete server Mature fighters(klik)xa0
sta ik inmiddels in de top 25 en dus op de eerste pagina en dus nog een prestatie erbij. Het was hard werken maar ik heb mijn scores goed kunnen verbeteren en dat zelfs tijdens het verbeteren in mijn prestige modus.
Gelukkig heb ik level 38 gehaald en kan ik weer los gaan met de AK 47 en laat ik de kinderwapens zoals de famas achter me(klik voor uitleg over meest populaire wapen).
Zoals beloofd in het begin heb ik een filmpje kunnen renderen van een stukje gameplay van mezelf in de meest gespeelde map in black ops en dat is Nuketown. Dit is een heel kleine map met 2 huizen en wat auto’s ertussen en eigenlijk een nagemaakt oefen terrein voor het testen van een atoombom.xa0 Ik vindt het geen leuke map maar veel gamers hebben er plezier aan.
Volgende week meer black ops nieuws en zaterdag een nieuwe nerds!

B
oven; De huidige stand van zaken met een level40 in de eerste prestige
en een KDR met ruim 1000 in de plus(klik groot)….

Boven: filmpje van de meest gespeelde map in black ops. Hel op aarde!
In dit filmpje ga ik naar level 38 en van de kinderwapens(famas) naar de
grote mensen wapen, de AK47. Mijn favoriet heb ik nu weer terug!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn call of duty news. Bookmark de permalink .

8 reacties op Black ops update 5

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Jonge DJ leest nu mee en vind modern warfare 2 beter want in black ops zit geen duidelijk verhaal.
    jonge DJ.

  2. pleeboy zegt:

    je kan beter iets opbouwen dan zinloos lopen schieten vind ik qua spellen:-)

  3. Redstar zegt:

    Dat spel speel ik alleen nog via Xbox live .

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    klopt dit weekend bospop. oma

  5. Ga je nu het weekend spelen of naar Bospop.:-)

  6. Lady Troy zegt:

    Het was weer een spannende Tour de France dag.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Knuffels van Lady Troy

  7. renesmurf zegt:

    jaja, je bent er maar druk mee! Beetje je agressie kwijt.

  8. madbello zegt:

    Deze spel ”call of duty black ops” ga ik van de week voor mijn zoon kopen (Xbox360)ben benieuwd.

Reacties zijn gesloten.