Game nerds deel 5

Vandaag deel 5 in de gamenerd serie en we gaan weer verder met het vieze gezichten leedvermaak.
Deze keer een doldwaze buroblad achtergrond waarvan je spontaan tranen van in de ogen krijgt. De vraag is dan ook weer welke game deze nerd veel speelt.
De winnaar van de vorige keer is Pleeboy want het kindje was zeker aan het oefenen voor Gran turismo 6, dat was natuurlijk ook erg duidelijk te zien!
Pleeboy is reeds toegevoegd aan de hall of fame in het linkermenu waar ook de voorgaande winnaars te zien zijn met de daarbij behorende opgave links.
Volgende week weer een nieuwe game nerd in de serie en daarvoor zal er weer een nieuwe Call of duty black ops update worden geplaatst.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn raad spelletjes. Bookmark de permalink .

8 reacties op Game nerds deel 5

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zal ik de spits maar afbijten, lukt hem niet meer.
    Oke, petje af, gebitje in. oma

  2. pleeboy zegt:

    the simms reality:-)

    eindelijk eens weer eens wat gewonnen, nu kan ik gaan rentenieren:-)

  3. Redstar zegt:

    Geen idee. Die piopo ziet er uit als een mislukte comando, dus mss wel comando’s. Oud spelletje zo ondertussen, wel leuk trouwens.

  4. suske zegt:

    Ik blijf het antwoord schuldig vrees ik.

  5. Lekker fotootje hahahahah.
    Jammer dat je Bospop hebt gemist dit jaar.

  6. travel zegt:

    Ik ben er niet in thuis, dus Pleeboy krijgt weer alle eer..
    Rentenieren kom nou, ik heb nog een tuin die omgespit moet worden 🙂

  7. Liesbeth zegt:

    haha grappig maar ik zou het niet weten..

  8. patrick zegt:

    Daar ben je mooi klaar mee, als je daar mee moet spelen.

Reacties zijn gesloten.