Black ops update 6

Weer tijd voor de wekelijkse call of duty black ops update en deze keer zijn we alweer bijna klaar met de eerste prestige mode.
Voorgaande review delen staan hier(deel 1)(deel 2)(deel 3)(deel 4)(deel 5).
Op mijn favoriete server, Mature fighters, ben ik volgens gametracks weer iets gestegen(klik). Het gaat dus prima met met game activiteiten en dat zal nog wel even zo blijven met dat heerlijke vakantie weer van nu….
Inmiddels heb ik alweer bijna de nieuwe prestige mogelijkheid bereikt en moet ik nog een paar puntjes halen om weer overnieuw te mogen beginnen en dat ging dus erg snel en zal ik dus nog wel een paar keer gaan doen de komende maand tot mijn vakantie…
Natuurlijk heb ik erg zin in de vakantie en had ik bij beginnen van deze game nog om slecht weer gevraagd(klik voor die log!) maar nu is het wel genoeg geweest met het slechte weer en mag de zon van mij wel weer gaan schijnen. Er zijn 2 voordelen aan dat huidige weer en dat is veel game tijd en lekker hardloop weer maar er zijn grenzen in de zomer van 2011!
Volgende week meer black ops nieuws en zaterdag weer een nieuwe nerds!

B
oven; De huidige stand van zaken met een level49 in de eerste prestige
en een KDR met ruim 1500 in de plus(klik groot)….

B
oven; Mijn lijstje met favoriete servers waarop ik onlangs gespeeld heb,
met in het licht grijs mijn echte favoriet, Mature Fighters!..


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Game Reviews. Bookmark de permalink .

5 reacties op Black ops update 6

  1. Suske zegt:

    goed weer voor de gamers : het zou nog slecht weer zijn tot het einde van deze maand.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Sluit me aan bij Suske, hier zijn zo ook erg blij met het weer en de X-box. oma

  3. jager zegt:

    @suske en oma, ja tot het einde van de maand prima, maar dan mag de zon weer komen en ach ik heb net een vakantie geboekt vanaf 18-8 dus als het dan weer slechter wordt hier…hahahha

  4. Mrs Holdra zegt:

    Hallo,
    Ik dacht ik ga onze server MatureFighters eens op naam googlen en kom op jou blog uit. Wat leuk zeg dat je onze server zo trouw bezoekt 😉

    Groetjes,
    De admin’s Mr. & Mrs. Holdra

  5. jager zegt:

    @Mrs Holdra; Jazeker, een prima server, goede map rotatie, goede gameplay en domination is altijd beter dan TDM! Verder alle perks en geen gezeur, hoewel er altijd wel eentje tussen zit die zeurt…

Geef een reactie

