Vakantie is weer geboekt!

We gaan toch weer naar Kreta dit jaar, maar dit keer wat langer zodat we wat meer van het eiland kunnen zien. Vorig jaar was dus meer een verkenning waar we toen al erg van hebben genoten(klik).
Het wordt ook wederom Porto Greco(klik), want dat is ons prima bevallen.  Ik heb er nu al weer veel zin in maar we moeten nog een maandje wachten helaas. Dus dan maar een beetje voorpret.
Nog meer blog bezoekers met vakantie plannen of is de vakantie alweer voorbij voor u? Waar gaan we zoal heen dit jaar, laat het weten! Volgende week weer een nieuwe game nerds, ik heb vandaag meer zin in dromen over de vakantie…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

10 reacties op Vakantie is weer geboekt!

  1. Suske zegt:

    geen vakantie voor mij dit jaar.
    Des te meer volgend jaar, hoop ik.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelijk heb je, hier blijft de regen nog wel even hangen.
    Wij gaan vrijdag weg naar Oostenrijk, hou me hart vast. oma

  3. pleeboy zegt:

    hier is het ook nog een maandje doorgaan
    maar dan word het sneeuw,zon en strandplezier
    7 landen in 4 weken tijd
    en dat zijn geen dromen:-)

  4. Als Griekenlandfanaat ben ik klein beetje jaloers.
    Sinds we een hond hebben gaat hij mee op vakantie en dus geen Griekenland vakanties meer maar dichterbij Luxemburg etc.
    En dan ook nu nog vijf weken wachten voor het zover is.
    Geniet maar lekker van de zon en de ouzo hier toch alleen maar regen de komende tijd.

  5. travel zegt:

    mooi kleinschalig appartement zo te zien.

  6. Renesmurf zegt:

    Ik ga in augustus, en ik ga naar Rome, daar ben ik nog nooit geweest!
    Jij veel plezier he, op Kreta!

  7. cathleen zegt:

    Hallo Jager
    Leuk dat jullie weer naar kreta gaan.
    Groot gelijk geniet er nog ff van de voorpret.
    Hoop dat jullei een fijne vakantie zal hebben.
    Ook weer met zijn 2?
    Wij gaan dit jaar niet met vakantie.
    Heb wel vakantie in aug pas ent als jullie.
    2 weken 1 week met 2 kleinkinderen en 1 week voor ons saampjes.
    Groetjes Cathleen.

  8. Pasula zegt:

    Mijn vakantie duurt nog eventjes maar ik ga dit jaar naar Wenen, nog nooit geweest en heb er al veel zin in. Ik wens jou alvast heel veel plezier!

  9. Lady Troy zegt:

    Ja toen heb je echt genoten Jager en logisch dat je deze vakantie dat weer wilt.
    Geniet maar van de boeking.
    Fijne nieuwe week en game ze tussen de buien door. Knf. van LT.

  10. madbello zegt:

    Tja! Die steun hebben ze wel nodig. Jammer dat ze nog in de euro zitten, anders was je vakantie de helft goedkoper 😉

Geef een reactie

