Game nerds deel 6

Het is weer tijd voor een nieuwe gamenerd, want de vorige is al ruim een
week geleden door het nieuws van de geboekte vakantie!
De vorige keer was het een bureaublad achtergrond van een vent met een
helm en daarom heeft dan ook de nu vakantie vierende Red-star de vorige
keer gewonnen. Zijn vergelijking met de gouden oude game commando's
is een prima idee en daarom een winnaars antwoord en een linkje in het
menu. Deze keer een nieuwe game nerd in Afrika die mijn AK47 laat zien
maar volgens mij niet weet hoe het allemaal werkt.
Welke game zou het beste bij deze dappere strijder passen?
Geef uw suggesties en reacties de komende week en dan hebben we
volgende week weer een nieuwe winnaar met een linkje in het menu!

Boven, Dappere krijger met een AK47, als ie er maar niet mee gaat gooien!


 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn raad spelletjes. Bookmark de permalink .

8 reacties op Game nerds deel 6

  1. pleeboy zegt:

    dit lijkt wel op civilization deel 6:-)

  2. Renesmurf zegt:

    Zo, dat is een afleidingsmanoevre, iedere vijand schrikt van de penis en BOEM, is weg.

  3. Pasula zegt:

    Ik ken wel een gezegde dat er leuk bij zou passen: lach of ik schiet.

  4. Suske zegt:

    geen idee welk game bij hem past, maar ik heb liever dat hij met dat onderste geweer schiet dan met dat in zijn handen.

  5. travel zegt:

    Dat is een grote gun die hij heeft..

  6. travel zegt:

    Zombie Vs Plants hi hi

  7. Redstar zegt:

    ha, bedankt voor de prijs 😀
    Dit lijkt mij een beteje Black Ops achtig hahaha

  8. Jager zegt:

    @redstar; ja die vorige was echt afwijkend, maar nu lijken toch anderen beter, hahahah ondanks de black ops dan:P

Reacties zijn gesloten.