Black ops update 8

Inmiddels ben ik weer aan een nieuwe prestige ronde begonnen en alweer op de helft van het aantal rangen beland. Mijn KDR(klik) heb ik ook nog verder weten te verbeteren en staat nu op 1.27 en dat is weer 0.02 hoger dan de vorige week.
Voorgaande review delen staan hier(deel 1)(deel 2)(deel 3)(deel 4)(deel 5)(deel 6)(deel 7).
In het vorige deel had ik het over de zombie modus in de game en onlangs is bekend geworden dat er nog een nieuwe uitbreiding van de game komt die juist is gericht op die zombies.(klik) Ik denk zelf niet dat ik die download ga aanschaffen want ik ben niet zo van die zombies maar misschien ga ik het nog leuk vinden….
Verder is ook bekend gemaakt dat nu officieel de game call of duty black ops meer is verkocht dan het vorige succes deel call of duty modern warfare 2, waarover ik in het verleden ook veel heb geschreven.
Er zijn inmiddels 25 millioen black ops games verkocht over alle platformen(klik), dus naast de pc ook voor de x-box en playstation. Dat is natuurlijk goed nieuws voor de makers van deze game want daarmee zijn hebben ze 1 van de meest succesvolle games aller tijden gemaakt en komt er genoeg geld binnen voor een nog betere nieuwe game!
Volgende week meer black ops nieuws en zaterdag weer een nieuwe nerds!

B
oven; Het gaat nog steeds prima met de resultaten!(klik groot)…

B
oven; Mijn huidige favoriete zelfgemaakte klasse, nog zonder camo kop!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews. Bookmark de permalink .

7 reacties op Black ops update 8

  1. Nog steeds perfect weer om te spelen, maar volgens mij sta je bijna op het punt om naar Griekenkand te gaan.

  2. pleeboy zegt:

    dat word nog afkicken in de vakantie

  3. Redstar zegt:

    En de nieuwe is ook al bijna af natuurlijk. Ik speelde gister een uurtje COD MW2. Blijft leuk.

  4. Suske zegt:

    hier zit een zwaar verslaafde zo te zien.

  5. Pasula zegt:

    Inmiddels heb ik al een paar collega’s (ook gamers) op jouw blog gewezen. 🙂

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    De vakantie heb ik ook spellen met zoon lief gespeeld, weer voor een jaar verloren. oma

  7. Renesmurf zegt:

    Een nog betere game, ze gaan ook maar door he, met het ontwikkelen! Nog even en je hebt helemaal geen fantasie meer nodig, zo levensecht is het al! Of misschien is het al wel zover.

Geef een reactie

