Kermis Venray 2011

Mijn vakantie is nog maar een paar dagen weg en tot die tijd kan ik nog een paar logjes schrijven.
Afgelopen week vrijdag, 5 augustus is de kermis van Venray weer van start gegaan. Zoals ieder jaar is dat de week na de Kermis van Tilburg en noemt men het de grootste van Noord Limburg.
Er was, is, nog steeds genoeg te zien maar ik kom er eigenlijk door de week nooit. Morgen, woensdag is het de laatste dag en dan kan de vakantie hier pas echt beginnen.
Dochter Denise vertrekt dan naar Salou en een week later gaan wij op weg naar Kreta
! Gezien de weersvoorspellingen hier denk ik dat het hier niet meer goed gaat komen met de zomer dus als ik begin september terug kom dan zal ik wel on-Nederlands bruin zijn.
In ieder geval zijn we vrijdag en zaterdag avond in het centrum geweest maar minder voor de kermis en meer voor het vermaak. Vrijdag op ons vaste terras gezeten en zaterdag een leuke avond met live optredens bijgewoond.
Het enige wat ik aan de kermis heb gedaan is 2 keer het reuzen rad en een zak met vers gebrande amandelen gekocht.
Einde van de week volgt er weer een Black ops update, dus tot later!…


B
oven; Vrijdag avond was het al gelijk lekker druk op de kermis!(klik groot)

B
oven; Op de achtergrond het reuzenrad waar we even later in zaten.

B
oven; Ikzelf in de grote draaimolen, kijk zonder hoogte vrees…!

B
oven; Foto vanuit het reuzenrad op de mause rollercoaster.

B
oven; Ook de octopus is er ieder jaar weer bij(klik groot)!

B
oven; Het reuzenrad een dag later overdag en ja diezelfde avond zijn
we er nog een keer in geweest maar toen waaide het wel wat harder…!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws. Bookmark de permalink .

5 reacties op Kermis Venray 2011

  1. travel zegt:

    Mooi die foto’s in het donker.
    het lijkt inderdaad niet goed te komen met de zomer.
    Hebben jullie even geluk om de zon nog te kunnen opzoeken.
    Amandelen eten in een reuzenrad, oke, kop koffie erbij ook?
    Alvast een fijne vakantie als ik je niet meer spreek, en tot de foto’s hopelijk.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zonder hoogtevrees, was dat dan boven in het rad?
    Maar mooie kermis, de toestelen zijn wel spannend geworden.
    Een heel fijne en zonnige vakantie op Kreta, daar is het weer veel beter dan hier. oma

  3. Redstar zegt:

    Kermis is altijd leuk. Of je nu ergens ingaat of niet. De sfeer doet het hem.

  4. Mooie kermisfotoxb4s.
    Ik begrijp dat jullie nu dus bijna weg gaan geniet er maar van hier toch alleen maar herfst.

  5. madbello zegt:

    Altijd feest bij jullie 🙂 Maar dat heb ik al eerder gezegd…

Reacties zijn gesloten.