Terug bij af

Het is hier op mijn log even een tijdje stil geweest en dat komt omdat ik er even echt geen zin meer in had en nog steeds twijfel ik over een echte doorstart.
De historie mag dan wel weer terug zijn, mijn blog zin is nog ver te zoeken. Ik ben wel bezig geweest met de categoriexebn en menu’s in te delen maar ik mis nu alleen nog veel plaatjes die ooit gehost waren bij weblog zelf.
Het is een hoop werk en dan ben ik eigenlijk nog niet eens begonnen met een layout die bij mij past. Natuurlijk mist mijn log ook nog de nodige links naar al mijn vroegere blog collega’s en die moet ik allemaal weer nieuw gaan aanmaken.
Het gaat dus allemaal stapje voor stapje maar het schiet nog niet echt op omdat veel ook nog niet goed of logisch werkt. Zo is in de ene browser mijn achtergrond wel te zien en op de andere pc werkt mijn banner weer niet, om gek van te worden!
Ik hoop de komende dagen mijn vroegere vaste bezoekers te bezoeken en weer eens een berichtje achter te laten en dan beginnen we hopelijk in januari met een doorstart en dan wel de lekkere zomerse terugblik van mijn vakantie vorig jaar want daar heb ik hier helemaal niet over kunnen schrijven helaas door alle problemen met weblog.
Foto onder: Alvast een klein voorproefje van de januari serie:

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn Weblog info. Bookmark de permalink .

5 reacties op Terug bij af

  1. iig werkt je link met twitter!
    die plaatjes moet je zelf weer plaatsen vrees ik
    maar WordPress is wel heel gebruiksvriendelijk!!
    Fijne jaarwisseling!

  2. Redstar zegt:

    Ik hoop dat je die spamcode weghaalt iig, want die bezorgt mij meer ellende dan nodig is.

  3. jager zegt:

    @redstar: Spamcode? Ik wist niet eens dat het erop stond…. 🙂

  4. Snap dat het moeilijk is de draad weer op te pakken.
    Alvast een prettige jarwisseling en de beste wensen voor 2012

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het is lastig om verder te gaan als je er een tijdje bent uitgeweest.
    als je dan ook nog veel tijd bezig ben met wijzigen aan te brengen, snap ik je gedachte gang wel.
    Nog en door zetten en toch een gelukkig 2012 gewenst ook voor familie. oma

Geef een reactie

