De beste wensen!

Na een roerig weblog jaar wens ik u namens de hele redactie van jager.weblog.nl de allerbeste wensen. Ik ga er in ieder geval weer een mooi jaar van maken en heb op weblog gebied maar 1 goed voornemen en dat is meer loggen als vorig jaar!
Nou is dat op zich niet zo moeilijk want dat blog jaar duurde tot 23 augustus en dit blog jaar hebben we ook nog eens een dag extra in februari.
Helaas ben ik nog veel media en plaatjes kwijt op mijn blog maar mijn schriftelijke historie is nu gelukkig weer terug.
Dit komende jaar zal dan ook een jaar van herstel zijn, werken aan de opmaak en het aanpassen van de inhoud omdat oude logs nu veel foutieve links bevatten.
Een hoop werk aan de winkel dus maar aangezien ik maar weinig andere goede voornemens heb kunnen vinden, zou het moeten lukken…
Ik was al gestopt met roken, met nog meer sporten krijg ik ruzie thuis en als ik nog meer afval dan past helemaal niks van mijn kleren me meer…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Weblog info. Bookmark de permalink .

6 reacties op De beste wensen!

  1. renesmurf zegt:

    Het is net zoveel werk als je er maar aan wilt besteden. Ik zou het zo laten zoals het was.

  2. pleeboy zegt:

    jij en je gezin ook het beste voor 2012
    gewoon overnieuw beginnen en het oude laten rusten geeft veel minder zorgen:-)

  3. Redstar zegt:

    Jij ook de allerbeste wensen, en dat je blog snel weer 100 % mag werken. Ik moest mijn spullen weer opnieuw invoeren, en ik klikte op mijn tekst omdat er een letter fout stond, en alle tekst was weg 😦 En de spamcode deed het niet waardoor ik dit nu nog een keer type,

  4. Suske zegt:

    Alvzst een fijn 2012 en dat je weer veel moogt bloggen.

  5. madbello zegt:

    Jij ook de aller beste wensen mij favoriete jager 😉

  6. madbello zegt:

    Het reactie systeem doet een beetje raar hier, dit is mijn tweede poging. Alnog de beste wensen 😉

Geef een reactie

