Battlefield 3, deel 1

Ik ben inmiddels een 9 sterren colonel.(klik)

Vanaf november 2011 speel ik Battlefield 3 maar omdat weblog een tijdje eruit heeft gelegen ben ik nog niet toegekomen aan een review serie zoals jullie van mij gewend zijn bij bijvoorbeeld Call of duty(Klik).
Daarom start ik vandaag met een nieuwe review serie over mijn Battlefield 3 ervaringen en begin met de nieuwe Battlelog.
De Battlelog is een webpagina voor Battlefield 3 waarop je eigenlijk de hele game bediend. Van hieruit start je de single player, multiplayer en co-op games op en kun je tegelijkertijd je stats(gameresultaten) zien.
Voor battlefield zijn vele stats pagina’s beschikbaar maar nu Battlefield er zelf 1 aanlevert met alle details zijn die andere pagina’s vaak minder interessant.
Battlefield 3 is net als Call of duty een first person shooter maar daar houd de vergelijking ook al gauw op. Battlefield 3 heeft een nieuwe engine(frostbyte 2) waardoor je nu veel realistischer kunt spelen en ook gebouwen kunt kapot schieten. Dat gaat in de nieuwste Call of duty game, modern warfare 3, nog niet. Die game kwam echter wel weer wat later uit maar heeft nog steeds dezelfde engine als de voorgaande, modern warfare game, namelijk black ops, die ik ook veel heb gespeeld vlak voordat mijn blog offline ging in augustus 2011.
Verder heb je in Battlefield de beschikking over voertuigen, zoals tanks, jeeps, helikopters en straaljager waardoor de game beleving veel meer lijkt op een echte oorlog.

Overzicht van een game ronde die ik speelde op 16 januari 2012.

Op_de_Battlelog kun je al je gespeelde games terugvinden met alle behaalde resultaten zoals boven is te zien. In je Battlelog heb je verder allerlei tabbladen met details over je wapens, voertuigen, scores en andere prestaties. Deze kun je dan ook weer vergelijken met je vrienden en zo is het een groot interactief fotoboek.

Vergelijking van mijn resultaten met die van mijn vrienden en clan genoten.

Natuurlijk_heb ik al heel wat uurtjes aan de game besteed en omdat ik vooral veel call of duty ervaringen heb sta ik met het aantal kills in de game op de eerste plaats. 🙂 …

Een andere stats pagina en dan met een grafiek van mijn game verloop!

Naast_het hoge aantal kills in de game heb ik ook vooral een goede score op het aantal rondes wat ik heb gewonnen tegenover de verloren rondes. Dat is in bovenstaande grafiek te zien met de rode lijn die uitkomt op meer dan 2 tegen 1.

Mijn profiel overzicht met de belangrijkste info in 1 oog opslag.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10.
B
innenkort meer updates over mijn Battlefield 3 ervaringen en dan zal ik eens wat screenshots vanuit de game proberen te maken.
**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog.
..**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews. Bookmark de permalink .

7 reacties op Battlefield 3, deel 1

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het gamen is door gegaan voor je, ondanks de uitval van web-log. oma

  2. pleeboy zegt:

    ik waag me niet aan die shootergames ondanks dat collega`s dit game spelen
    ik hou het gewooon op de race games:-)

  3. madbello zegt:

    Wat een statistieken en nu ook spammen op NUjij 🙂

  4. Redstar zegt:

    Deze game heb ik nog niet. Ik heb genoeg aan COD, Crysis, en HAlf life. Super games als je het mij vraagt

  5. renesmurf zegt:

    Ik snap het dan wel niet helemaal, maar ben toch weer helemaal bij. En de liefhebber weet het wel te vinden.

  6. Lady Troy zegt:

    Niet alleen de reactie is nog niet te zien meteen, maar bij elke reactie moet ik in het venster naam en e-mail en web invullen. Kan je dat veranderen bij je beheer?
    Wil ik een type fout herstellen ergens in mijn getypte reactie dan verdwijnt het hele getypte steeds.
    Moet ik het nog is typen gaan.
    Maar je hebt je logje weer erg gedaan Jager. Knf. van LT

  7. jager zegt:

    @Oma; ja hier op weblog wordt ik nog wel veel gestoord 🙂
    @pleeboy; ieder zijn smaak toch 🙂
    @Mike; ja zo af en toe met dit soort blogjes, is tenslotte ook van Ilse 😉
    @redstar; ja ik zal cod mw 3 ook nog wel gaan kopen, heb ze allemaal…
    @rene; veel gevonden ja via nujij 😉
    @LT; ik heb dezelfde problem en ook al meer gehoord. Kan het helaas zelf niet aanpassen maar zal klagen bij weblog…

Geef een reactie

