1500 logs geschreven.

Weblog uitgeprint en opgestuurd.(klik)

Het is toch een heugelijk feit en we kunnen er niet zomaar aan voorbij gaan. Mijn weblog bestaat over ruim een maand al 7 jaar en mijn vorige log was het 1500ste bericht dat ik heb geplaatst.
In de eerste jaren waren er weken dat ik iedere dag een log schreef maar de laatste jaren ben ik minder gaan loggen. Natuurlijk heb ik een verplichte blog pauze gehad vanaf augustus vorig jaar tot begin dit jaar maar nu ik een doorstart heb gemaakt hoop ik het toch nog even vol te houden.
Voor de zekerheid heb ik een back-up gemaakt van mijn weblog en deze heb ik uitgeprint zodat alles nu ook vastligt. Ik heb begrepen dat mijn back-up onderweg is naar hier en momenteel ergens in India rondzweeft.
Vroeger hield ik op mijn log ook nog wat meer statistieken bij(klik) maar die zijn helaas allemaal gereset, dus ik weet niet meer hoeveel keer mijn blog bezocht is. De laatste meting die ik terug kon vinden van mijn weblog was uit december 2010 en toen hadden we bijna 1.900.000 pageviews gehad en zo’n 215.000 unieke bezoekers, dus dat zullen er nu nog wel wat meer zijn.
Inmiddels heb ik ook alweer een aantal nieuwe ideen over wat ik ga loggen hier in de nabije toekomst. Het zal gaan om oude foto’s uit fotoboeken van vroeger toen ik nog klein was. Dit omdat ik dit graag wil bewaren en het dus beter is om al die plaatjes te scannen en digitaal te bewaren dus we gaan op naar de 2000 berichten!

1500 berichten en meer dan 25000 reacties.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn weblog resultaten. Bookmark de permalink .

11 reacties op 1500 logs geschreven.

  1. wauw 1500 berichten dat is nogal wat
    ik weet het zo niet,
    eerst punt, en toen patrick 1 en 2
    je bent wel helemaal terug he!

  2. pleeboy zegt:

    mijlpalen zijn altijd leuk, maar dan zijn we ongeveer dezelfde tijd begonnen op weblog, hier is het bijna een 2 de baan geworden

  3. renesmurf zegt:

    Ik ben reeds bij de 4271 of zo.
    Ik hou de statistieken niet zo bij, ik raas gewoon voort. En jij vast ook!

  4. jager zegt:

    @Linda; ja helemaal terug en we gaan er mee door
    @pleeboy; tijdgenoten zeker, maar jij steekt er veel meer tijd in als ik!
    @rene; ja respect, jij schrijft iedere dag dat haal ik niet door werk en gamen en gebrek aan inspiratie…

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dan heb je een leuk aantal berichtjes gemaakt, in de afgelopen 7 jaar.
    De bezoekers zijn ook hier nu een stuk minder, maar die komen ook wel weer. oma

  6. Redstar zegt:

    Dat schiet ook al lekker op. Hoewel ik er lekker meer heb 😛

  7. cathleen zegt:

    Wat leuk
    IK had dit veldje daarnet niet gezien.
    Sorry ervoor.
    Vandaar mijn reaktie op fb.
    Leuk dat je zoveel bezoekers krijgt.
    Ben benieuwd naar je foto’s wij hebben dat ook pas gescand en alle video’s en foto’s gedigitaliseerd.
    Groetjes Cathleen.

  8. cathleen zegt:

    Leuk dat je zoveel bezoekers hebt.
    Hoop dat het nu wel staat.
    Zag deze veld daarn et niet

  9. c zegt:

    Nou hoop dat hij nu wel op staat.
    Heb wel denk ik duizend keer getypt.
    ahahhaha
    Leuk voor je zoveel bezoekers.

  10. jager zegt:

    @c nou het staat er hoor, maar duizend keer getypt? Zo erg is het ook weer niet toch?:)
    Maar Cathleen 3 keer reageren is wel genoeg hoor, hahahahah

  11. Gefeliciteerd en ja je staat er van te kijken hoe snel de tijd gaat he.
    Alweer bijna zeven jaar, waar blijft de tijd.

Geef een reactie

