Bezoek aan Zeeland

Uitzicht op het winterse Renesse strand.

Het afgelopen weekend zijn we naar Zeeland geweest en wel om precies te zijn naar Burgh Haamstede. Daar wonen mijn ouders en mijn moeder is op 4 februari 65 geworden.
Helaas hebben we erg veel last gehad van het vertraagde treinverkeer op de zaterdag want we waren om 9:00 uur vertrokken maar kwamen er pas om 15:00 uur aan.
Het begon al vanaf Nijmegen waar de sneltrein een stoptrein werd en vanaf Den Bosch zat eigenlijk alles vast waardoor we steeds maar een stukje opschoten totdat we uiteindelijk in Middelburg aankwamen.
Vandaar moesten we nog wel een stuk met de bus maar die had gelukkig geen vertraging.
We waren eigenlijk in 2 clubjes vertrokken omdat de auto al vol zat en ik toch een NS jaarkaart heb zou ik er met de trein heen gaan.
Met de auto was het uiteindelijk maar zo’n 2 en een half uur maar ik heb tenminste gratis koffie gehad op vrijwel alle tussenliggende stations!

De hond van mijn ouders, Lana, kreeg alle aandacht.

Mijn_ouders_hebben onlangs een nieuwe hond gekregen met de naam Lana. Het is een blonde Labrador van nog geen jaar oud en ze is nog erg speels. Ze kreeg in ieder geval alle aandacht bij het bezoek!!

Lana in de besneeuwde tuin, waar meer sneeuw lag als bij ons.

In_Zeeland_lag toch echt wel meer sneeuw dan bij ons in Limburg en de hond had het nog niet eerder gezien, dus dat was een hoop plezier .

Rennen door de sneeuw, lekker gek doen…

Lana_heeft_in_de achtertuin behoorlijk wat rondjes lopen rennen door de sneeuw en natuurlijk moest het ook geproefd worden.

Als de hond gek doet dan kan ik dat ook moet Dominic, ‘de chauffeur’xa0 gedacht hebben

Het_hele_gezin met aanhang was afgereisd naar Zeeland want ja, je wordt ook maar 1 keer 65 natuurlijk. Mijn moeder heeft een laptop van ons gekregen en een boek over Windows 7 voor senioren want dat is ze nu officieel.

Mijn moeder en ik wandelen naar de Chinees van Burgh Haamstede.

We_zijn_met_z’n allen naar de lokale Chinees geweest voor een lopend buffet en daar hebben we heerlijk gegeten.

Groepsfoto bij de Chinees, lopend buffet, het was lekker.

Na_het_eten zijn wij, de arme treinreizigers naar een hotel in Renesse gegaan voor de overnachting en de rest van de club is s’ avonds weer teruggereden met de auto.

Zondag ochtend even een rondje hardlopen over het strand van Renesse..

In_Renesse_ben ik de volgende ochtend nog even gauw een rondje gaan hardlopen naar het strand en ook daar was het koud en wit van de sneeuw.

In Renesse hebben we in een hotel geslapen, dat ligt kort van Burgh Haamstede.

Na_een_stevig_ontbijt hebben we nog lekker een stuk taart gegeten bij mijn ouders en toen hebben we de bus gepakt op weg terug naar huis. Zonder enige vertraging zijn we de zondag 5 februari thuis aangekomen en zo kan het dus ook NS!!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn uitstapjes en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Bezoek aan Zeeland

  1. Dus gelukkig toch nog sneeuw gezien en erg gezellig zo te zien.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nog van harte gefeliciteerd met je moeder, ze oogt een stuk jonger.
    Mooie hond Lana, hou wel van Labadoors.
    Je treinreis was wel heftig, je kon wel lekker naar de show luisteren :).
    Het strand zal wel lekker rustig zijn geweest, is heerlijk koud dan. oma

    ot, als de 11 steden door gaan maak ik er een show over, LOL

  3. renesmurf zegt:

    Treinen, dat blijft ook behelpen he.
    Maar uiteindelijk kwam het goed, en wat een prachtige hond zie je dan!
    Gezellig etentje, en een beetje sfeer proeven, altijd fijn.

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show, leuk gevonden.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

Geef een reactie

