Vakantie Kreta filmpjes deel 2

Voetbal kijken met een lekker drankje.

We gaan verder met het tweede deel met filmpjes vanaf het eiland Kreta vorig jaar einde augustus.
De hele foto serie is HIER(klik) terug te lezen en het eerste deel van de filmpjes serie staat HIER.

We gaan verder met een filmpje(links) op het terras in het centrum van Chersonisos alwaar je overal grote beeldschermen had om voetbal te kijken. Ik ben nou niet bepaald een voetbal fan maar het kan best vermakelijk zijn om zo’n wedstrijd te volgen tussen wel echte fans.
Hier keken we eerst naar een wedstrijd van AZ toen ineens de barkeeper zag dat er een wedstrijd was van Paok Tessaloniki , een Griekse club en dat wilden hij natuurlijk zien….
Vooral de Engelse wedstrijden werden druk bezocht en daar was soms zelfs een echtxa0vijandigexa0sfeer texa0proevenxa0tussen de verschillende fan groepen..

Rondje lopen door ons appartement Porto Greco

Na_een_rondje_hardlopen heb ik maar eens de camera gepakt om een rondje door ons appartement, Porto Greco te laten zien. Gezellig en kleinschalig met een apart restaurant aan de zeekant.

Natuurlijk kan het ook niet ontbreken aan een filmpje van mij in de zee.

De_golven_waren hier nog best aardig, dus dan kun je er nog een beetje mee inspringen. In de tweede week was het vaak meer dobberen op ons luchtbed..

Vervolg op de Griekse dans in Oud Chersonisos.

Vorige_week_deed ik nog verslag van een filmpje van onze tafel in oud Chersonisos tijdens een optreden met Griekse muziek en deze keer zijn we er eens bij gaan staan toen men daar met borden ging gooien.
Er komt nog een filmpje van een Griekse dans maar dan met Gaby die meedoet en wel bij ons eigen restaurant tijdens een georganiseerde bbq. Verder nog een aantal mountain bike filmpjes en een overzicht vanuit de haven, dus nog genoeg te zien hier de komende tijd!

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta vakantie 2011. Bookmark de permalink .

5 reacties op Vakantie Kreta filmpjes deel 2

  1. Suske zegt:

    allemaal mooie vakantiefilmpjes.
    en het eindigde dus niet met een polonaise zoals ik verwacht had.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Geen captacode, zo heet dat toch.
    Wel een dag om aan het strand te zitten met je geliefde. oma

  3. Patrick zegt:

    Lekker bezig met je youtube kanaal. Krijgen ze bij web-log het eindelijk een beetje op de rit.

  4. renesmurf zegt:

    Volgens mij zag ik dit al eerder en wilde reageren en toen deed die het niet, nu dus even eerst test.

  5. Voetbalwedstrijden kijken tijdens de vakantie is altijd leuk.Heb destijds op Rhodos Nedereland Ierland gezien in Ierse pub, heb nog nooit zo genoten ondanks dat we verloren en niet naar EK of WK mochten. 🙂

Geef een reactie

